پیشنهاد نجومی پاریس برای خرید لامین یامال

مارکا در خبری اختصاصی نوشت که پی‌اس‌جی پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی برای خرید لامین یامال به بارسلونا داده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تمام تلاش خود را برای کاهش آسیب‌های ناشی از جدایی امباپه و انتقالش به رئال مادرید انجام دهد. ستاره فرانسوی به رئال خواهد پیوست و الخلیفی هم‌اکنون دست به کار شده تا بازیکنی را پیدا کند که بتواند امید را به باشگاه پاریسی بازگرداند.

کسی که پی‌اس‌جی به‌جای امباپه انتخاب کرده، لامین یامال است و پاریس در مورد خرج کردن پول برای او کم نمی‌گذارد. باشگاه فرانسوی حاضر است ۲۰۰ میلیون یورو برای انتقال این بازیکن بپردازد، رقمی نجومی برای پسری که فقط ۱۶ سال سن دارد.

این دومین انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال خواهد بود. عجیب اینکه اولین مورد، بین این دو باشگاه زمانی رخ داد که پی‌اس‌جی در سال ۲۰۱۷ بند فسخ نیمار را که ۲۲۲ میلیون یورو بود، پرداخت کرد.

بارسلونا از علاقه پی‌اس‌جی به یامال و مبلغی که حاضر است برای او بپردازد، اطلاع دارد. این یکی از دلایلی بود که ژرژ مندس این هفته برای دیدار با خوان لاپورتا به بارسلونا سفر کرد. ایجنت یامال بارسا را از علاقه پاریسی‌ها به جذب این پدیده مطلع کرد، اگرچه هیئت مدیره بارسا از قبل از وجود این علاقه آگاه بود و این پیشنهاد را رد کرد.

با این حال، همه می‌دانند که بارسلونا بدون پول است و در پرداخت دستمزد مشکلات زیادی دارد. هیچ راهی برای پیدا کردن میلیون‌ها یورویی که شرکت آلمانی لیبرو زمانی وعده داده بود و وقتی نوبت به عقد قرارداد با باشگاه می‌رسد، منصرف شد، وجود ندارد. فروش لامین یامال به مبلغ ۲۰۰ میلیون راه حل فوری خواهد بود و باشگاه می‌تواند با قانون یک فروش در برابر یک خرید وارد انتقالات تابستانی شود. با این حال، بارسا یامال را نمی‌فروشد، زیرا آن‌ها راه حل کوتاه مدت نمی‌خواهند و علاوه بر این، توجیه فروش جواهر لاماسیا برای هواداران بسیار دشوار است.

یامال فوتبالیستی است که بیشترین هیجان را در میان هواداران ایجاد می‌کند. کل گروه بازیکنان جوانی که در چند وقت اخیر به میدان آمده‌اند مایه افتخار هواداران هستند که می‌دانند اکنون تیم برای کسب عناوین بزرگ مدعی نیست، اما با رشد آن‌ها در موقعیتی قرار خواهند گرفت که این کار را در آینده انجام دهند.

مجموعه‌ای که با آرائوخو، گاوی، پدری، کوبارسی، بالده، فرمین و بالاتر از همه، لامین یامال به عرصه آمده، تضمینی برای آینده‌ای است که بارسلونای جدید باید بر آن استوار شود. به همین دلیل فروش بزرگترین نماینده این گروه رخ نخواهد داد.

لاپورتا می‌داند که این ۲۰۰ میلیون از نظر مالی او را بسیار راحت می‌کند، اما در سطح ورزشی این یک اشتباه تاریخی خواهد بود. برای همین یک بند ۱۰۰۰ میلیونی روی او گذاشتند تا بر خلاف قضیه نیمار، از رفتن یامال جلوگیری کنند. پاسخ بارسا حداقل فعلا به این پیشنهاد نجومی منفی بوده است.

انتهای پیام/