پیشنهاد وسوسه‌کننده چلسی به یوونتوس

باشگاه چلسی برای کشاندن مهاجم یوونتوس به لندن، پیشنهاد ویژه‌ای به بانوی پیر فوتبال ایتالیا ارسال کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی آرژانتینی تیم چلسی در حالی برای خانه‌تکانی و تقویت تیم آبی شهر لندن تلاش می‌کند که برای پست شماره ۹ تیم خود دست روی «دوشان ولاهوویچ» مهاجم صربستانی تیم یوونتوس گذاشته است.

باشگاه چلسی پس از فصل ناامیدکننده خود که با ایستادن در رده دوازدهم لیگ جزیره به پایان رسید، قصد دارد چندین بازیکنان سرشناس نظیر «کپا آریزابالاگا»، «کای هاورتز»، «متئو کواچیچ»، «کریسیتن پولیسیچ» و «انگولو کانته» را به فروش برساند و با منابع مالی حاصل از آن، بازیکنان مدنظر سرمربی خود را جذب کند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان خبر داده در میانه عدم اطمینان از بازگشت «روملو لوکاکو» به استمفوردبریج، سرمربی چلسی علاقه‌مند به جذب ولاهوویچ است. لوکاکو که بازیکن چلسی است، فصل گذشته به صورت قرضی در تیم اینتر حضور داشت.

گاتزتا گفته یوونتوس برچسب ۸۰ میلیون یورویی روی ولاهوویچ زده و چلسی قصد دارد به باشگاه شهر تورین بگوید آن‌ها آماده‌هستند پنج بازیکن خود را به جای ملی‌پوش صربستانی راهی ایتالیا کنند.

سفیدوسیاه‌های فوتبال ایتالیا هم در سایه عدم حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، برای متعادل کردن حساب و کتاب خود باید ۱۰۰ میلیون یورو درآمدزایی کنند.

ولاهوویچ پس از درخشش خیره‌کننده در فیورنتینا، تابستان گذشته با مبلغی در حدود ۷۰ میلیون یورو راهی یوونتوس شد اما نتوانست در این فصل نمایش‌های خود در فلورانس را در تورین تکرار کند.

ملی‌پوش صربستانی یوونتوس در این فصل ۴۲ بار برای بیانکونری به میدان رفت و آمار ۱۴ گل و چهار پاس گل را ثبت کرد.

روزنامه ایتالیایی خبر داده مقام‌هایی از باشگاه چلسی اخیراً جلسه‌ای را با همتایان خود از یوونتوس درباره ولاهوویچ برگزار کرده‌اند. البته او یک گزینه جذاب برای تیم‌های اروپایی است و بایرن مونیخ هم این مهاجم ۲۳ ساله را تحت نظر گرفته است.

«جیووانی مانا» مدیر ورزشی یوونتوس به «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی این تیم خبر داده چلسی آماده است بازیکنان خود را در قرارداد خرید ولاهوویچ بگنجاند.

گفته شده آبی‌ها آماده هستند «کریستین پولیسیچ» مهاجم آمریکایی، «روبن لوفتوس چیک» هافبک انگلیسی، «تروه چالوبا» مدافع انگلیسی، «روملو لوکاکو» مهاجم بلژیکی و «کالیدو کولیبالی» مدافع سنگالی خود را در ازای جذب ولاهوویچ به یوونتوس واگذار کنند اما ترجیح بیانکونری بررسی پیشنهادهای نقدی برای مهاجم خود است.

این در حالی است که باشگاه‌های شهر میلان برای ستارگان کم‌فروغ چلسی دندان تیز کرده‌اند. میلان مذاکره با پولیسیچ و لوفتوس چیک را آغاز کرده و اینتر هم چالوبا، لوکاکو و کولیبالی را در رادار خود قرار داده است.

کولیبالی که فصل گذشته در ناپولی توپ می‌زد، پیشنهاد یوونتوس برای پیوستن به این تیم را رد کرد و به چلسی رفت.

انتهای پیام/