پیش‌بازی | تقابل یحیی و پرسپولیس؛ برانکو رفت و گل‌محمدی نفس کشید!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه. تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر جمعه مقابل شهر خودرو در مشهد قرار خواهد گرفت.

شاگردان کالدرون که هفته گذشته مقابل سپاهان با شکست دو بر صفر و غیرمنتظره رو به رو شدند در تلاش خواهند بود تا با یک کیفیت قابل قبول سه امتیاز را از مشهد بگیرند. گفتنی است چهار روز پیش پرسپولیس توانست در تبریز، ماشین سازی این شهر را در جام حذفی از پیش رو بردارد.

برانکو هیچوقت مربی محبوب تیم های رو به روی یحیی نبوده است. تا پیش از روی کار آمدن برانکو، یحیی امتیازات خوبی مقابل پرسپولیس کسب کرده بود اما بعد از اینکه پروفسور به پرسپولیس آمد نوار پیروزی های یحیی هم شکسته شد.

از لیگ دوازدهم تا پانزدهم یحیی چهاربار موفق به شکست پرسپولیس شده بود و فقط یک‌بار در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم با مربیگری علی دایی تن به شکست داده بود. با روی‌کارآمدن برانکو اما از لیگ شانزدهم تا هجدهم یحیی پنج‌بار مقابل سرخ‌پوشان تهرانی شکست خورد که سه شکست آخر مربوط به فصل پیش است.

دو شکست در هفته اول و شانزدهم و یک شکست در مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی باعث شد تا یحیی نسبت به تقابل با برانکو روی خوش نداشته باشد! بااین‌حال برانکو رفت، ولی نماینده مشهد با نامی دیگر همچنان از مدعیان قهرمانی است. پرسپولیس با شکست غیرمنتظره مقابل سپاهان در اندیشه کسب امتیاز مناسب از مشهد است و شهر خودرو نیز با دراختیارداشتن بازیکنان باتجربه و همان فوتبال تماشایی به چیزی جز سه امتیاز این دیدار فکر نمی‌کند. پرسپولیس با 9 و شهر خودرو با 10 امتیاز در جایگاه چهارم و سوم جدول قرار دارند.