پیش‌بازی لیگ قهرمانان | ذوب آهن به دنبال تداوم موفقیت در آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در اولین گام لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الزورا عراق در ورزشگاه نقش جهان خواهد رفت. الزورا این روزها شرایط اصلا مناسبی از لحاظ مالی و فنی در لیگ عراق ندارند و شاید همین امر شانس ذوبی ها را برای پیروزی مقابل رقیب خود افزایش دهد.

الزورا که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر عراق است در فصل جدید از صدرنشینان فاصله گرفته و طی 18 مسابقه توانسته 10 پیروزی و 6 تساوی و 2 شکست را به ثبت برساند و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم ، انتقادات هوادارانش را به همراه داشته است. سرمربی الزورا نیز هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی باشگاه از سمت خود کنارگیری کرد و دستیار او فعلا به عنوان سرمربی موقت کار خود را پیش می برد.

ذوب آهن اما شرایط به مراتب بدتری نسبت به الزورا در لیگ خود دارد؛ شاگردان منصوریان در بین سه تیم قعر جدول قرار دارند و همچنان یکی از تیم های مدعی سقوط به دسته یک لیگ آزادگان هستند. هرچند شاگردان منصوریان با دو برد مطلوب مقابل رقبای خود در پی آف آسیا نشان دادند می توانند در مسابقات بین المللی کیفیت بالایی نشان دهند اما عدم ثابت فنی این تیم ، نگرانی را در اولین مسابقه این تیم به همراه داشته است. ذوب اهن در صورت پیروزی مقابل الزورا می تواند با انگیزه بالا به مصاف النصر عربستان برود.

*سپهر خرمی