پیش بازی آرژانتین – ونزوئلا در یک چهارم نهایی کوپا امریکا 2019

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های آرژانتین و ونزوئلا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی کوپا امریکا در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم خواهند رفت. آرژانتین با یک برد، یک تساوی و یک باخت با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه B به این مرحله راه یافته و ونزوئلا با یک برد و دو تساوی با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله حذفی صعود کرده است.

دو تیم بارها با یکدیگر دیدار داشته اند اما در آخرین دیدار دوستانه ای که حدود سه ماه پیش بین آنها برگزار شد، ونزوئلا توانست آرژانتین را 1-3 مغلوب کند.

آرژانتین

آرژانتین از 20 بازی اخیر خود تنها 10 بازی را برده است و به نظر می رسد شاگردان اسکالونی از آمادگی لازم برخوردار نیستند. این تیم با پیروزی 0-2 بر قطر از بروز یک فاجعه پیشگیری کرد و خود را کشان کشان به این مرحله رساند. تغییرات مداومی که اسکالونی در تیمش ایجاد می کند حاکی از آن است که این مربی هنوز به یک نقطه نظر واضح در خصوص بهترین ترکیب تیمش نرسیده است. جووانی لو سلسو هافبک این تیم احتمالا در ترکیب فردا حضور خواهد داشت و خرمان پسلا، مدافع میانی، که در دیدار با قطر جای خود را به خوان فویت داده بود به میدان باز خواهد گشت. انتظار می رود آرژانتین با ترکیب احتمالی 2-1-3-4 بازی کند.

ونزوئلا

ونزوئلا در تاریخ فوتبال خود تنها چهار بار موفق به راهیابی به مرحله حذفی شده و هیچگاه به فینال نرسیده است. این تیم در مرحله گروهی تورنمنت امسال با برد 1-3 مقابل بولیوی و کسب دو تساوی در برابر پرو و برزیل هیچ شکستی را متحمل نشده و نشان داده که از فرم و آمادگی قابل قبول و دفاعی مستحکم برخوردار است.

لوئیس دل پینو که با دریافت کارت زرد دوم در بازی پرو از بازی اخراج شد از حضور در مقابل آرژانتین محروم است و احتمالا رونالد هرناندز احتمالا در دفاع چپ بازی خواهد کرد. پیش بینی می شود رافائل دودامل شاگردان خود را با آرایش احتمالی 1-5-4 به میدان بفرستد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد