پیش بازی آرژانتین – پاراگوئه در کوپا امریکا

پیش بازی آرژانتین – پاراگوئه در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های آرژانتین و پاراگوئه در حالی دومین دیدار مرحله گروهی خود را صبح پنج شنبه در ورزشگاه مینیرو در شهر بلو هوریزونته برگزار خواهند کرد که فشار بر روی آرژانتین و مسی بسیار زیاد است چرا که این تیم با باخت 0-2 مقابل کلمبیا فعلا در قعر جدول گروه بی قرار دارد. آرژانتین علیرغم بهره مندی از بازیکنان ستاره در تورنمنت های مهمی که در سال های اخیر برگزار شده همواره ناکام مانده است. 26 سال از آخرین قهرمانی آرژانتین در کوپا امریکا می گذرد و این تیم در شش دوره از هفت دوره اخیر رقابت های جام جهانی، در یک چهارم نهایی یا حتی زوتر حذف شده است.

در کوپا امریکا آرژانتین هرگز به پاراگوئه نباخته، اما در مجموع در هفت تقابل اخیر خود با پاراگوئه یک بار شکست خورده؛ باخت 0-1 که در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 صورت گرفت. چنانچه شکست های آرژانتین در ضربات پنالتی را نادیده بگیریم، باخت به کلمبیا اولین باخت آرژانتین در کوپا امریکا در 12 سال اخیر محسوب می شود.

پاراگوئه در دیدار اول خود با قطر به تساوی 2-2 رسید. شاید بتوان تساوی پاراگوئه – قطر را یک شکست برای ادواردو بریتزو، مربی آرژانتینی پاراگوئه، تلقی کرد. اما در مجموع این تیم نتایج تاثیرگذاری در کوپا امریکا نگرفته و در 8 دیدار اخیر خود در این رقابت ها هیچ بردی را تجربه نکرده است. آخرین پیروزی این تیم به تورنمنت 2015 و برد 0-1 مقابل جامائیکا برمی گردد.  

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین پس از باخت شاگردانش به کلمبیا ناچار است تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کند. او بازیکنانی را برخواهد گزید که بتوانند بهترین بازی را از مسی بیرون بکشند. اسکالونی احتمالا از دی ماریا که در بازی قبل نیز تعویض شد استفاده نخواهد کرد. حضور آگوئرو که در 23 بازی مهم اخیر آرژانتین تنها 3 گل زده نیز می تواند مورد تردید باشد. اما رودریگو دِ پل، بازیکنی که در دیدار پیشین در نیمه دوم به زمین آمد و به بازی این تیم جان بخشید، در بازی با پاراگوئه نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ماتیاس سوارز، روبرتو پریرا، میلتون کاسکو و لوتارو مارتینس می توانند گزینه هایی برای حضور در این بازی باشند. آرژانتین با ترکیب احتمالی 3-3-4 به میدان خواهد رفت.

برای پاراگوئه، گونزالس که در بازی قبل ابتدا نیمکت نشین بود اما موفق به ثبت گل شد در ترکیب تیم حضور خواهد داشت. او تنها بازیکن پاراگوئه است که پیشتر در سال 2016 به آرژانتین گل زده است. کاردوزو نیز که یکی دیگر از گلهای تیمش را مقابل قطر به ثمر رساند همچون بازی قبل در خط حمله حضور خواهد داشت و آلمیرون وظیفه بازی سازی را بر عهده خواهد گرفت. پاراگوئه با ترکیب احتمالی 4-2-3-1 به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد