پیش بازی آژاکس- والنسیا / لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه.  تیم والنسیا برای برگزاری دیدار دوم خود در گروه H امشب ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه مستایا میزبان آژاکس خواهد بود. هر دو تیم مصمم هستند با کسب سه امتیاز دیگر صاحب شش امتیاز از دو بازی شوند. تیم میزبان با غلبه 0-1 بر چلسی در بازی اول خود انتظارات را بالا برده و آژاکس نیز یک برد تاثیرگذار 0-3 در مقابل لیل به ثبت رسانده است.

والنسیا

والنسیا پس از باخت 2-5 به بارسلونا در ماه گذشته، در چهار دیدار اخیر خود در رقابت های گوناگون، متحمل شکست نشده و علیرغم آشفتگی های اخیری که در این باشگاه به واسطه اخراج مارسلینو، سرمربی تیم، به وجود آمد توانسته خود را پیدا کند و به ثبات برسد.

برای تیمی که از سال 2013 نتوانسته به مراحل حذفی لیگ قهرمانان راه یابد، پیروزی در بازی امشب پیش چشم هوادارانش می تواند بسیار غرورآمیز و ارزشمند باشد. اما کسب چنین بردی از تیمی که خم و چم مراحل حذفی لیگ قهرمانان را از بر است و دو تیم یوونتوس و رئال مادرید را از پیش رو برداشته اصلا آسان نخواهد بود.

اما والنسیا امشب با بحران مصدومیت مواجه است و چند تن از بازیکنان خود از جمله کارلوس سولر، کریستیانو پیچینی و کوین گامیرو را در اختیار ندارد.

آژاکس

آژاکس با این که تابستان گذشته دو بازیکن کلیدی خود ماتیس دی لیخت و فرنکی دی یونگ را از دست داد اما فصل 20-2019 را خوب آغاز کرده و در 14 مسابقه آخر خود شکست نخورده است. این تیم از 25 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان در 23 دیدار شکست ناپذیر عمل کرده و در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان کلین شیت کرده است. بعلاوه، آنها برای بازی امشب هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: استات زون و هو اسکورد