پیش بازی اروگوئه – اکوادور در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، دو تیم اروگوئه و اکوادور از گروه سی کوپا امریکا بازی آغازین خود را بامداد دوشنبه در ورزشگاه گورنادور ماگاهاس ایالت میناس گرایس برگزار خواهند کرد.

اطلاعات آماری رویارویی  تیم های اروگوئه و اکوادور

– اروگوئه و اکوادور تا کنون 47 بار در تقابل با یکدیگر قرار گرفته اند که از این تعداد 30 برد سهم اروگوئه بوده و اکوادور تنها 6 بار به پیروزی رسیده است.  

– آخرین بازی دو تیم به نوامبر 2016 باز می گردد که در آن اروگوئه 1-2 حریف را مغلوب کرد.

– اروگوئه هر سه بازی خود در سال 2019 مقابل ازبکستان، تایلند و پاناما را با 10 گل پیروزمندانه پشت سر گذاشته و هیچ گلی دریافت نکرده است؛ در مقابل، اکوادور در چهار دیدار آخر خود برد نداشته و تنها 4 گل به ثمر رسانده است.

– اکوادور می تواند از اینکه در سه دیدار آخر خود مقابل اروگوئه دو پیروزی کسب کرده خشنود باشد و از این حیث احساس اعتماد به نفس داشته باشد.

اروگوئه

پس از خروج اروگوئه از جام جهانی 2018 در یک چهارم نهایی، این تیم در پنج دیدار دیگر در سال 2018 نیز شکست خورد. اما شاگردان اسکار تابارس با اشتیاقی که برای کوپا امریکا دارند موفق شدند سه برد متوالی را در 2019 به ثبت برسانند که آخرین آنها پیروزی 0-3 مقابل پاناما بود.

اروگوئه با آرایش 2-4-4 و ترکیب احتمالی بازیکنان زیر به میدان خواهد رفت:

فرناندو موسلرا، مارتین کاسرس، خوزه خیمنز، دیگو گودین، دیگو لاکسالت، ناهیتان ناندس، رودریگو بنتانکور، ماتیاس وسینو، نیکولاس لودیرو، لوئیس سوارز، ادینسون کاوانی

اکوادور

اکوادور در حالی کوپا امریکا را آغاز می کند که انتظارات زیادی از این تیم نمی رود چرا که در چهار دیدار آخرش برد نداشته و آخرین پیروزی این تیم به نوامبر سال گذشته در مقابل پاناما برمی گردد. این تیم در آخرین دیدار خود در هفته گذشته بازی را 2-3 به مکزیک واگذار کرد.

اکوادور با آرایش 3-3-4 و ترکیب احتمالی بازیکنان زیر بازی خواهد کرد:

ماکسیمو بانگرا، کینترو، روبرتو آلبوردا، گابریل آچیلیر، فیلیپه کایسدو، اورخوئلا، اینتریاگو، آنتونیو والنسیا، انر والنسیا، رناتو ایبارا 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هارد تکل