پیش بازی ایران – بحرین؛ پیمودن 50 درصد راه صعود؟ غیرمنصفانه ترین بازی تاریخ!

تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل هنگ کنگ دوشنبه شب باید یکی از حساس ترین، سخت ترین و غیرمنصفانه ترین مسابقات مقدماتی در جام جهانی به مصاف بحرین می رود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  اگر کرونا نبود تیم ملی در تهران و با حضور تماشاگران به مصاف بحرین می‌رفت و شرایط مسابقه کاملا متفاوت بود اما اکنون با رای حیرت انگیز AFC بحرین که در بازی رفت میزبان بود در بازی برگشت هم میزبان تیم ملی است!

نکته حیرت انگیز از بازی دور رفت این است که بحرین مالکیت توپ را بیشتر از ما در اختیار داشت اما فقط سه موقعیت گلزنی به دست آورد ولی تیم ملی ما با 8 موقعیت گلزنی نتوانست حداقل بازی را به تساوی بکشاند. بسیاری از کارشناسان معقتدند تیم ملی ما یک سر و گردن از بحرین بالاتر است اما همیشه بحرین ما را آزار داده است. تیم ملی در صورت ارایه فوتبال با برنامه و پرهیز از حواشی خودساخته در میدان مسابقه می تواند ضمن جبران باخت دور رفت بیش از 50 درصد راه صعود را طی می کند.

قطعا ترکیب تیم ملی فوتبال نسبت به بازی با تیم هنگ کنگ تغییراتی خواهد داشت اما شاکله اصلی تیم را همان نفرات تشکیل خواهند داد. ضمن اینکه باید در خط دفاعی هوشیار بازی کنیم و شش دانگ مراقب بازیکنان تیم بحرین به ویژه در محوطه هجدهم قدم باشیم تا به راحتی پنالتی را به حریف تقدیم نکنیم.

بیشتر بخوانید:
بررسی تمام احتمالات؛ اگر از بحرین و عراق 4 امتیاز بگیریم چه می شود؟
سرپرست تیم ملی: شرایط ایده آل است/ بعد از بازی با بحرین همه چیز…
کرمانی مقدم: با توجه به فوتبال زشت بحرین بچه‌ها نباید به حاشیه بروند

انتهای پیام /