پیش بازی بارسلونا – اینترمیلان

به گزارش شبکه لحظه:

اینترمیلان امیدوار است بتواند در بازی امشب قدمی به سوی مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بردارد، اما برای رسیدن به این مهم باید در مقابل حریفی بازی کند که در این فصل آمارهای بی نظیری را به ثبت رسانده است.

آبی مشکی ها در بازی رفت خود با بارسلونا بدون حضور مسی با گل های رافینیا و آلبا  2-0 شکست خوردند، اما با وجود این شکست، اینترمیلان در این فصل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و موفق شده بر تیم های تاتنهام و پی‌اس‌وی آیندهوون چیره شود.

هواداران اینتر در  ورزشگاه سن سیرو به استقبال تیم خود و تماشای یک رقابت سطح بالای اروپایی می روند و به این ترتیب یاران لوچانو اسپالتی امشب از حمایت هواداران خانگی برخوردار خواهند بود. اینترمیلان در بازی های هفته های اخیر دفاع مستحکم خود را به نمایش گذاشته است.

رجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینترمیلان ، که در بازی با جنوا دچار آسیب دیدگی قوزک پا شده بود امشب به بازی بر می گردد و مثلث  شیمه ورسایکو، میراندا و کوادوو آساموا نیز پس از استراحت آخر هفته در بازی حضور خواهند داشت.

اینتر با ترکیب احتمالی هاندانوویچ، ورسایکو، اشکرینیار، میراندا، آساموا، وسینو، بروزویچ، کاندروا، ناینگولان، پریشیچ و ایکاردی به میدان خواهد رفت.

 

بارسلونا با پیروزی سه شنبه شب خود در مقابل اینترمیلان جایگاه خود را در میان 16 تیم تثبیت کرد و با پیروزی های نسبتا آسان خود در برابر تیم های آیندهوون، تاتنهام و اینتر میلان عملکرد چشمگیر و غرورآمیزی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته است.

در بازی با تیم رایو وایکانو، لوئیس سوارز در وقت اضافه دوم ناجی تیم خود شد و نتیجه را 3-2 کرد و این پیروزی یاران والورده را در صدر لالیگا قرار داد.

مسی اگرچه به همراه تیم خود به میلان رفته، اما هنوز آمادگی حضور در بازی ها را پیدا نکرده است  و والورده هم ترجیح می دهد بازیکن کلیدی اش همچنان استراحت کند تا برای بازی مهم وحساس مقابل اتلتیکو مادرید حاضر شود. احتمال می رود عثمان دمبله امشب به جای مسی به میدان برود. ایوان راکیتیچ، آرتور و سرخیو بوسکتس نیز جایگاه خود در میانه میدان را حفظ خواهند کرد.

بارسلونا امشب با ترکیب احتمالی تراشتگن، روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور، دمبله، سوارز و کوتینیو بازی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری بین اسپورت

مترجم: نسرین صحیحی