پیش بازی برزیل – ونزوئلا در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های برزیل و ونزوئلا در ساعات اولیه صبح چهارشنبه دومین دیدار خود را در ورزشگاه فونته نوآوا در شهر سالوادور برگزار خواهند کرد. تیم میزبان با پیروزی 0-3 خود مقابل بولیوی سلطه گروه اِی را در اختیار گرفته است و با کسب دومین پیروزی از مرحله گروهی صعود خواهد کرد.

برزیل در 14 دیدار اخیر خود مقابل ونزوئلا 14 بار این تیم را شکست داده و نسبت گل های این دو تیم (4-61) نیز درخور توجه است.

ونزوئلا در 14 دیدار اخیر خود در مرحله گروهی کوپا امریکا تنها 2 بار شکست خورده که یک بارِ آن باخت 1-2 این تیم به برزیل در تورنمنت 2015 بوده است.

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در دیدار با بولیوی از فرناندیو و کاسمیرو در خط میانه استفاده کرد و احتمال دارد در بازی چهارشنبه نیز این دو بازیکن را به کار بگیرد. گلزنی اِورتون در دیدار قبل نیز شانس استفاده از او در بازی با ونزوئلا را افزایش داده است اما بهره گیری از ریچارلیسون و داوید نرس در دو طرف کوتینیو نیز محتمل است و حضور خسوس به جای فیرمینو قابل پیش بینی است. برزیل با ترکیب احتمالی 1-3-2-4 به میدان خواهد رفت.

ونزوئلا | برزیل

رافائل دودامل سرمربی ونزوئلا از روحیه جنگندگی شاگردانش در بازی با پرو رضایت دارد اما مبارزه با برزیل با وجود ستارگانی همچون روبرتو فیرمینو، گابریل خسوس و کوتینیو کار آسانی نیست؛ نفوذ بازیکنان ونزوئلا به دروازه حریفی که سابقه 7 کلین شیت متوالی در خانه خود در تاریخ کوپا امریکا را دارد ناممکن به نظر می رسد. آخرین باری که ونزوئلا به برزیل در برزیل گل زده به تورنمنت 1989 باز می گردد که در آن برزیل 1-3 این تیم را شکست داد.

ونزوئلا قطعا در بازی با برزیل مجبور به حداقل یک تعویض خواهد بود، زیرا در دیدار قبل، لوئیس ماگو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا نخستین کارت قرمز جام به نامش ثبت شود. انتظار می رود رونالد هرناندز فردا جایگزین این بازیکن شود. ونزوئلا با ترکیب احتمالی 1-5-4 بازی خواهد کرد.

برزیلِ بی نیمار بدون شک برای قهرمانی در خاک وطن تحت فشار قرار دارد و برد برای هواداران این تیم کافی نیست؛ آنها قهرمانی می خواهند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد