پیش بازی برزیل – پاراگوئه در یک چهارم نهایی کوپا امریکا 2019

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های برزیل و پاراگوئه بامداد فردا اولین دیدار مرحله حذفی کوپا امریکا را در حالی برگزار خواهند کرد که برزیل در مرحله مقدماتی هیچ گلی دریافت نکرده و یکی از محبوب ترین تیم های این تورنمنت است. این تیم موفق شد با 7 امتیاز و ثبت یک کلین شیت به عنوان تیم اول گروه A به یک چهارم نهایی راه یابد و پاراگوئه تنها با 2 امتیاز که حاصل دو تساوی بود به عنوان تیم سوم گروه B به این مرحله صعود کرد.  

پیش بازی برزیل – پاراگوئه در کوپا امریکا  2019

دو تیم بارها مقابل هم قرار گرفته اند اما برزیل از 38 دیداری که در خاک خود مقابل پاراگوئه برگزار کرده 26 برد و 10 تساوی کسب کرده و تنها دو بار شکست خورده است. شکست اول در آگوست 2002 در یک بازی دوستانه صورت گرفت و شکست دوم در می 1949 در کوپا امریکا به وقوع پیوست.

برزیل

از سال 1993 تا کنون این دهمین بار است که برزیل به یک چهارم نهایی کوپا امریکا راه می یابد. در یک چهارم نهایی تورنمنت 2019، کاسمیرو، بازیکن باشگاه رئال مادرید، به خاطر کارت زردی که در آخرین بازی گروهی دریافت کرد حضور نخواهد داشت و فرناندیو در صورت بهبود جایگزین او خواهد شد، در غیر این صورت الن می تواند به جای او به میدان برود. پیش بینی می شود تیته سرمربی برزیل در دیدار فردا شگردانش را با آرایش 1-3-2-4 به میدان بفرستد.

پاراگوئه

پاراگوئه در طول یک دهه اخیر در سال 2011 نایب قهرمان کوپا امریکا شد و در سال 2015 نیز به نیمه نهایی راه یافت. اما این تیم از 20 دیدار اخیر خود در کوپا امریکا تنها یک بار در سال 2015 موفق به کسب پیروزی (مقابل جامائیکا) شده است.

پاراگوئه در مرحله گروهی در نهایت شگفتی توانست بدون حتی کسب یک پیروزی برای خود جایگاهی در مرحله یک چهارم نهایی ایجاد کند اما بعید است بتواند از سد برزیل عبور کند و به مرحله بعد برود. ادواردو بریتزو، سرمربی این تیم، احتمالا تیم خود را با همان آرایش 1-1-4-4 که در مقابل کلمبیا و آرژانتین چیده بود به زمین فرستاد خواهد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد