پیش بازی بولیوی – ونزوئلا در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های بولیوی و ونزوئلا از گروه A امشب در ورزشگاه مینیریو در شهر بلو هوریزنته سومین دیدار گروهی خود را برگزار می کنند.  

بولیوی از اکتبر 2018 در هیچ دیداری برد نداشته و در هفت دیدار آخر خود در کوپا امریکا متحمل شکست شده از جمله هر دو دیدار پیشین خود در تورنمنت 2019 را نیز باخته و حذف آن قطعی است. این تیم در دیدار با پرو و برزیل بازی خوبی به نمایش گذاشت اما با افت در نیمه دوم، نتوانست از شکست جلوگیری کند. بولیوی در بازی با پرو اولین گل خود در 5 بازی اخیرش را به ثمر رساند اما نتوانست نتیجه را حفظ کند و بازی را واگذار کرد. پیش بینی می شود بولیوی با آرایش 1-3-2-4 به میدان برود.

ونزوئلا در دیدارهای ملی اخیر 3 کلین شیت متوالی به ثبت رسانده و در کوپا امریکا دو تساوی بدون گل را مقابل برزیل و پرو به دست آورده است و اکنون با 2 امتیاز امیدوار به صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم دوم است، اما برای دستیابی به این هدف باید خط حمله خود را تقویت کند. این تیم در مقابل میزبان بسیار خوش شانس بود چرا که برزیل فرصت های زیادی را هدر داد. بازی با بولیوی آسان ترین دیدار گروهی این تیم –لااقل روی کاغذ – محسوب می شود. آرایش احتمالی تیم ونزوئلا 1-5-4 خواهد بود.

احتمالا تنها تغییر در ترکیب ونزوئلا بازگشت لوئیس ماگو به تیم پس از محرومیت از یک بازی است. او جایگزین رونالد هرناندز می شود.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد