پیش بازی منچستریونایتد – آرسنال و غیبت اوزیل

 

 

امشب در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر منچستریونایتد در ورزشگاه الد ترافورد میزبان آرسنال خواهد بود. توپچی ها در شرایطی پا به این میدان می گذارند که با ارائه یک نمایش تاثیرگذار و پیروزی 4-2 در مقابل تاتنهام روحیه ای مضاعف یافته اند.

آرسنال با 30 امتیاز تیم چهارم جدول است و 8 امتیاز بیشتر از منچستریونایتد، تیم هشتم جدول، دارد. شاگردان اونای امری عملکرد قابل قبولی در این فصل داشته اند و 9 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده اند. آنها در 6 دیدار اخیرشان، 3 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده اند و در مجموع از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

یونایتد در آخرین بازی خود با ساوتهمپتون 2-2 مساوی کرد و موجب شد فشارها همچنان بر روی سرمربی این تیم باقی بماند. مورینیو پس از آن مسابقه گفته بود که تنها معجزه می تواند منچستریونایتد را در میان 4 تیم برتر قرار دهد. اما بعدا وقتی درباره آن اظهارات از او سوال شد، او پاسخ داد: “نمی دانم این حرف را زده ام یا نه، اما اگر هم گفته باشم احساسم اصلا این نبوده است. ما فقط 8 یا 9 امتیاز با رتبه چهارم فاصله داریم و اصلا نیازی به معجزه نداریم.” او ادامه داد: “بازی سختی در پیش خواهیم داشت. آنها تیم خوبی هستند و نتایج خوبی هم به دست آورده اند اما علیرغم آن که دست ما در انتخاب بازیکن بسته است، آنها هم خوب می دانند که کارشان آسان نخواهد بود.”  پیروزی در این دیدار، می‌تواند تا حدی تیم مورینیو را در نقطه آسایش قرار دهد ولی شکست در آن، فشارها را بر این تیم خواهد افزود.

اونای امری نیز در خصوص این مسابقه گفت: “این یک مسابقه جدید و یک چالش جدید است. این چالش بزرگتر از چالش مسابقات دیگر است. ما باید ذهنیتمان را تقویت کنیم و نشان دهیم که قوی تر هستیم.”

اشلی یانگ امشب احتمالا برای یونایتد بازی نخواهد کرد و جای خود را به دیه گو دالوت در دفاع راست خواهد داد. مارکوس راشفورد نیز روی نیمکت خواهد نشست و الکسیس سانچز و ویکتور لیندلف به دلیل مصدومیت جزو غایبان هستند.

تیم آرسنال امشب نیز همچون دو بازی گذشته، مسوت اوزیل را به دلیل ناراحتی کمر در ترکیب تیم نخواهند داشت. گرانیت جاکا که در بازی با تاتنهام پنجمین کارت زرد خود در این فصل را دریافت کرد از حضور در این بازی محروم خواهد بود اما الکساندر لاکازت به میدان باز خواهد گشت.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

منچستریونایتد (3-3-4): د خئا، دالوت، اسمالینگ، جونز، شاو، ماتیچ، هررا، پوگبا، لینگارد، لوکاکو و مارسیال

آرسنال (1-3-2-4):  لنو، سوکراتیس، موستافی، هولدینگ، بلرین، توریرا، گوندوزی، کولاشیناچ، مخیتاریان، اوبامیانگ و لاکازت

 

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : تاک اسپورت