پیش بازی هفته ۳۷ سری آ/ تکلیف همه چیز روشن میشود؟ میلان، ناپولی،رم، جنوا،لچه ۵ تیم هدفمند

هفته سی و هفتم رقابتهای فوتبال باشگاههای ایتالیا موسوم به سری آ این هفته طی ۳ روز برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، امشب و از ساعت ۲۲ به وقت تهران پارما _آتالانتا آغاز گر هفته خواهند بود و بامداد پنجشنبه با ۳ بازی همزمان این هفته به پایان میرسد.

قهرمانی یووه و ارنج بالای جدول

یوونتوس هفته گذشته با پیروزی برابر سامپدوریا برای نهمین فصل متوالی عنوان قهرمانی را بدست آورد.حالا در بالای جدول فقط چیدمان پله‌های دوم تا چهارم باقی مانده که طی دو هفته پایانی مشخص خواهد شد.وگرنه همراه با بانوی پیر تیمهای اینتر ، آتالانتا و لاتزیو سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کرده اند.

نبرد سخت و غیر مستقیم رم/ میلان ناپولی برای لیگ اروپا

تکلیف سهمیه‌های لیگ اروپا و گزینه های ورود به این رقابت هم در سری آ مشخص است.در این میان دو هفته پایانی مشخص خواهد کرد از بین تیمهای رم ، میلان و ناپولی کدامیک سهمیه مستقیم لیگ اروپا را خواهد گرفت و کدام تیمها از مراحل حذفی و پلی آف باید برای حضور قطعی در لیگ اروپا پیکار کنند. رم در حال حاضر با ۶۴ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و پیروزی آنها این هفته برابر تورینو سهمیه مستقیم لیگ اروپا را برای جالوروسی قطعی میکند.میلان هم امیدوار به لغزش رم است بلکه با برد در خانه سامپدوریا کار را به هفته آخر بکشاند اما کار ناپولی که باید فردا شب در جوزپه مه آتزا مقابل اینتر قرار بگیرد سخت تر است.در حال حاضر میلان با ۶۰ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و ناپولی با ۵۹ امتیاز هفتم است.

آخرین تلاشهای لچه و جنوا برای بقا در سری آ

سقوط اسپال و برشا به سری B قطعی شده است و لچه در صورت کسب ۲ برد در ۲ هفته پایانی و البته شکست جنوا در ۲ بازی آخر میتواند در سری آ ادامه حیات داشته باشد.لچه با ۳۲ امتیاز در رتبه هجدهم قرار دارد و این هفته در زمین اودینزه بازی خواهد کرد اما جنوا با ۳۶ امتیاز اگر این هفته موفق به شکست ساسولو شود در سری آ باقی خواهد ماند و کار سقوط لچه به سری B را قطعی میکند.

برنامه بازیهای هفته سی و هفتم سری آ:

? سه شنبه ۷ مردادماه
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: اینیو تاردینی
پارما _ آتالانتا

? چهارشنبه ۸ مردادماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: جوزپه مه آتزا
اینتر میلان _ ناپولی
? ساعت ۲۲:۰۰
? ورزشگاه: فریولی
اودینزه _ لچه
? ورزشگاه: لوییجی فراریس
سامپدوریا _ میلان
? ورزشگاه: تری کولور
ساسولو _ جنوا
? ورزشگاه: مارک آنتونیو بنتگودی ورونا _ اسپال
? ورزشگاه: المپیک رم
لاتزیو _ برشا

? پنجشنبه ۹ مردادماه
? ساعت ۱۵ دقیقه بامداد
? ورزشگاه: ساردینیا آره نا
کالیاری _ یوونتوس
? ورزشگاه: آرتمیو فرانچی
فیورنتینا _ بولونیا
? ورزشگاه: المپیک تورین
تورینو _ رم

انتهای پیام/