پیش بازی پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز در مصافی حساس و در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به مصاف تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عصر فردا تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشورمان در فینال حساس لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره‌جنوبی خواهد تا بتواند با شکست حریف کره‌ای نخستین قهرمانی خود را در تاریخ این مسابقات ثبت کند. پرسپولیس در دیدار فردا از وجود احسان پهلوان،وحید امیری و عیسی‌آل‌کثیر به دلیل محرومیت بی‌بهره است و همین مسأله کار سرخپوشان را در خط آتش بیش از پیش سخت و دشوار خواهد کرد.

یحیی در دیدار فردا با سیستم همیشگی ۴۲۳۱ به میدان خواهد رفت و احمد نورالهی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی پشت سر بشار رسن،سیامک نعمتی و امید عالیشاه خط میانی سرخپوشان را شکل خواهند داد و عبدی نیز تک مهاجم پرسپولیس می‌باشد.اولسان کره حریف بسیار خطرناکی به خصوص در خط حمله است که با حضور نگرائو،جانسن و کیم توان شکستن سد دفاعی هر تیمی را دارد،این تیم در خط دفاع نیز از دو بازیکن خارجی از هلند و استرالیا بهره می‌برد‌. به نظر می‌رسد با توجه به هماهنگی و سرعت بالای حریف کره‌ای،یحیی در دیدار فردا اصول تیمی خود را بر بازی قدرتی و استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنرها قرار دهد و بیش از پیش نیز باید مراقب شوت‌های خطرناک هافبک‌های نماینده کره باشد.

منبع:توتال فوتبال

بیشتر بخوانید:
ترکیب اولسان مقابل پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
ترکیب پرسپولیس مقابل اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

انتهای پیام/