پیش بازی گل گهر و استقلال/دیدار حساس برای فرهاد و امیر!

تیمهای گل گهر و استقلال در حالی فردا و از چهارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که حواشی چند روز اخیر و همچنین حضور استاد و شاگرد سابق روی نیمکت دو تیم بر حساسیت‌های این دیدار افزوده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گل گهر سیرجان که این فصل لیگ برتر را با ثبت نتایج خوبی آغاز کرده بود در پایان با کسب ۴۵ امتیاز دو پله پایین‌تر از استقلال ۵۶ امتیازی و رده سومی،در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جا خشک کرد‌.

استقلال و گل‌گهر تا به حال ۶ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن ۵ برد برای آبی‌پوشان و ۱ برد نیز حاصل کار سیرجانی‌ها بوده است.

اولین دیدار بین دو تیم جمعه ۱۷ شهریور ماه ۹۶ در جام حذفی و در سیرجان با نتیجه ۲ بر یک و با گلهای نورافکن(۵۶) و خسرو حیدری(۸۵) در مقابل تک گل غلامی(۷۶)به سود استقلال پایان یافت تا استقلال با سرمربیگری منصوریان به یک هشتم نهایی صعود کند.

دومین دیدار دو تیم ۱۲ مهرماه سال ۹۸ در چهارچوب هفته ششم دور رفت لیگ برتر نوزدهم با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال پایان یافت.میلیچ در دقیقه ۶ و قائدی در دقیقه ۴۹ برای استقلال و برای گل گهر برزای در دقیقه ۱۱ گلزنی کردند.

آخرین دیدار دو تیم نیز در نیم فصل دوم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

استقلال در دیدار فردا غلامی،موسوی،اسماعیلی و مرادی را در اختیار ندارد.

وضعیت آب و هوا: صاف ۳۰ درجه بالای صفر

بیشتر بخوانید:
مطالبات دو هافبک استقلال کامل پرداخت شد
صعود پرسپولیس به رتبه سوم آسیا و ۸۳ جهان؛ سقوط ۱۳ پله‌ای استقلال
پرداخت کامل مطالبات دو هافبک استقلال

انتهای پیام /