دیدار حساس برای فرهاد و امیر از ساعت 17:30

 

 تیمهای گل گهر و استقلال در حالی امروز و از چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حواشی چند روز اخیر دو تیم و همچنین حضور استاد و شاگرد سابق روی نیمکت دو تیم بر حساسیت‌های این دیدار افزوده است.

مجیدی در دیدار امروز یزدانی و مرادمند را به دلیل اعزام به خدمت و جلالی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در سوی مقابل با رسیدن احمد موسوی و تیکدری شاگردان قلعه‌نویی غایبی ندارند.

استقلال و گل‌گهر تا به حال ۸ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن ۷ برد برای آبی‌پوشان و ۱ برد نیز حاصل کار سیرجانی‌ها بوده است.

اولین دیدار بین دو تیم جمعه ۱۷ شهریور ماه ۹۶ در جام حذفی و در سیرجان با نتیجه ۲ بر یک و با گلهای نورافکن(۵۶) و خسرو حیدری(۸۵) در مقابل تک گل غلامی(۷۶)به سود استقلال پایان یافت تا استقلال با سرمربیگری منصوریان به یک هشتم نهایی صعود کند.

دومین دیدار دو تیم ۱۲ مهرماه سال ۹۸ در چهارچوب هفته ششم دور رفت لیگ برتر نوزدهم با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال پایان یافت.میلیچ در دقیقه ۶ و قائدی در دقیقه ۴۹ برای استقلال و برای گل گهر برزای در دقیقه ۱۱ گلزنی کردند.

آخرین دیدار دو تیم نیز به نیم فصل اول امسال برمی‌گردد که به دلیل حضور غیرقانونی باگناما ۳ بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

وضعیت آب و هوا: ابری ۱۰ درجه بالای صفر

بیشتر بخوانید:
ترکیب استقلال برابر گل گهر اعلام شد
شکایت استقلال مقابل شهرخودرو رد شد
آمار شرکت کنندگان در نخستین روز پذیره‌نویسی استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام /