پیش بازی گینه – ماداگاسکار در جام ملت های آفریقا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، تیم های گینه و ماداگاسکار بامداد فردا برای برگزاری دیدار اول مرحله گروهی برای اولین بار در تاریخ جام ملت های آفریقا به مصاف یکدیگر می روند.

گینه

این دوازدهمین تورنمنت جام ملت های آفریقاست که گینه در آن حضور دارد اما علیرغم تعدد دفعات حضور، این تیم تاکنون به قهرمانی دست نیافته. گینه در 4 دوره از 5 دوره اخیر این تورنمنت در مرحله یک چهارم نهایی حذف شده است. این تیم امسال هم از شرایط عمومی خوبی برخوردار نیست و در تمام بازی های دوستانه با شکست مواجه شده است اما امیدوار است به واسطه هم گروه شدن با دو تیم تازه وارد ماداگاسکار و بوروندی بتواند از مرحله گروهی صعود کند.

خوزه کانته بازیکنی که در دیدار دوستانه با مصر دچار مصدومیت شد در ترکیب گینه حضور نخواهد داشت؛  بايسما سانكو، مدافع گینه، که مصدوم است غایب دیگر این تیم خواهد بود اما نبی کیتا، هافبک لیورپول، پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت شدیدی که وی را از فینال لیگ قهرمانان محروم کرد در این دیدار حضور خواهد یافت.     

ماداگاسکار

ماداگاسکار در کنار بوروندی و موریتانی سه تیمی هستند که برای اولین بار در جام ملت های آفریقا حضور می یابند. این تیم علیرغم حضور نخست خود نتایج خوبی در بازی های مقدماتی از جمله تساوی در برابر سنگال کسب کرد اما پس از آن نتوانست در هیچ یک از سه دیدار بعدی به پیروزی برسد.

بر خلاف گینه، ماداگاسکار با مشکل مصدومیت مواجه نیست. آندرياتسيما، مهاجم 35 ساله و کهنه کار این تیم وظیفه مهم کاپیتانی را بر عهده خواهد داشت.

پیش بینی می شود هر دو تیم با آرایش 2-4-4 وارد زمین شوند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد