پیش تازی ام دات آر در لیگ بانوان

لیگ دختران که طبق برنامه روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است از دوشنبه با بازی دو تیم آیس باکس و هاکی پاندا به کار خود ادامه داد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، لیگ هاکی بانوان در شرایطی با قدرت و نظم مثال‌زدنی در حال برگزاری است که ملی پوشان در اندیشه اعزام به مسابقات جهانی توسعه هاکی زنان در لهستان هستند اما این موضوع کوچکترین وقفه ای در لیگ ایجاد نکرده است.

لیک دختران که طبق برنامه روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است از دوشنبه با بازی دو تیم آیس باکس و هاکی پاندا به کار خود ادامه داد.در این دیدار هاکی پاندا با هفت گل آیس باکس قعر جدولی را مغلوب کرد و از سه بازی سه برد به دست آورد تا شانه به شانه ام دات آر پیش برود.

چهارشنبه پی تی سی گروپ،اسکیت انقلاب را با یک گل شکست داد تا جایگاه خودش در جدول را حفظ کند.

جمعه ظهر اما روز پر هیجانی برای دو تیم بالای جدولی ام دات آر و هاکی پاندا بود. برنده این بازی،صدرنشین لیگ می شد اگر چه ام دات آر که پیش از این پی تی سی گروپ بدون باخت را با شکست بدرقه کرده بود بر صدر تکیه داشت اما برای حفظ جایگاهش به برد روز جمعه نیاز داشت و همین انگیزه

باعث شد هاکی پاندا را هم با طعم شکست آشنا و دیگر تیم بدون باخت جدول را مغلوب اقتدار خود کند.ام دات آر با هفت گل از سد هاکی پاندا گذشت تا همچنان یکه تاز لیگ هاکی دختران باشد.

انتهای پیام/