پیغام ستاره‌سیتی به بارسا؛ تا لحظه آخر منتظرم

نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد هنوز امکان انتقال سیلوا به بارسلونا وجود دارد و این پروژه هنوز به طور کامل منتفی نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بارسلونا در فصل تابستان امسال عملکردی توفانی در بازار نقل و انتقالات داشته و ستاره های بزرگی مانند رابرت لواندوفسکی، ژول کُنده و رافینیا را تا امروز جذب کرده است. اما به نظر می رسد ماموریت خوان لاپورتا در فصل تابستان هنوز تمام نشده و ممکن است در روزهای پایانی شاهد حضور بازیکنان بزرگ دیگری در نوکمپ برای فصل بعد باشیم. نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد هنوز امکان انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا وجود دارد و این پروژه هنوز به طور کامل منتفی نشده است.

خود این ستاره تکنیکی علاقه زیادی به انتقال به بارسلونا دارد، اما شرایط مالی این باشگاه برای رقم زدن یک انتقال بزرگ دیگر هنوز مهیا نیست. در صورت قطعی شدن انتقال فرانک دی یونگ به منچستریونایتد و واریز شدن رقمی در حدود 80 میلیون به حساب بارسلونا، ممکن است کاتالان ها یک بار دیگر احتمال جذب برناردو سیلوا در فصل تابستان امسال را مورد بررسی قرار دهند.

مدیران باشگاه بارسلونا به خوبی می دانند که خرید برناردو سیلوا چیزی بین 80 تا 100 میلیون یورو برای آنها هزینه دارد. حتی در صورت فروش فرانکی دی یونگ به یونایتد نیز کار بارسلونا برای جذب ستاره پرتغالی سیتی دشوار است و البته نباید فراموش کرد گواردیولا نیز علاقه ای ندارد این مهره ارزشمند را از دست بدهد. در نهایت گزینه جذب سیلوا بطور کامل منتفی نیست، اما فروش دی یونگ مرحله اول است و در صورت رخ دادن این اتفاق، ممکن است مدیران بارسلونا در روزهای پایانی پنجره تابستانی برای توافق با این وینگر تکنیکی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

مسی به بارسلونا باز می گردد
ژاوی: امیدوارم مسی به بارسلونا برگردد
ممفیس دپای در بارسلونا خواهد ماند

انتهای پیام/