پیوس: آیا از طرف آقای سجادی توجهی که به باشگاه استقلال شد به پرسپولیس شد؟

 چرا وزیر در این ۶ ماه که اقای ذوالفقارنسب استعفا کرد کسی را به جای او انتخاب نکرد؟مگر می شود باشگاه این همه ضربه بخورد؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: یحیی کماکان بهترین گزینه برای پرسپولیس است و این صحبتهایی که از سوی برخی مطرح شد عقده گشایی بود که به نظر من آنها توهین کردند و همه چیز را زیر سوال بردند. پرسپولیس به خاطر مسائل مدیریتی امسال ضربه خورد. چرا وزیر در این ۶ ماه که اقای ذوالفقارنسب استعفا کرد کسی را به جای او انتخاب نکرد؟مگر می شود باشگاه این همه ضربه بخورد؟

وی افزود: آیا از طرف آقای سجادی توجهی که به باشگاه استقلال شد به پرسپولیس شد؟ برای آنها اول فصل جاری مدیر عامل و هیات مدیره خوب انتخاب شد اما در پرسپولیس درویش تنهاست. الان خواسته هوادار این است که وزارت ورزش ترکیب خوبی را بگذارد.این نام هایی که اکنون برای هیات مدیره میشنویم برای پرسپولیس کامل نیستند. این افرادی که نامشان مطرح شده کجای کار هستند؟و چه کمکی تا به حال کرده اند؟

پیوس در پایان گفت: در هیات مدیره باید حداقل دو پیشکسوت تیم و افراد اقتصادی قوی حضور داشته باشند. این گزینه های مطرح شده نمی توانند کاری از پیش ببرند. از وزیر می خواهیم برای انتخاب مدیران تبعیض نگذارد و شک نکنید اگر امسال پرسپولیس مدیریت قوی داشت نمی‌گویم قهرمان می شد اما خیلی از مشکلات را نداشت.

بیشتر بخوانید:
فرشاد پیوس :چرا برای یحیی شمشیر را از رو بسته‌ اید؟
تمجید فرشاد پیوس از جایگزین موقت عزیزی خادم/ماجدی مردی عملگرا و بی حاشیه است
فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا شد

انتهای پیام /