پیولی: اینتر را غافلگیر کردیم و برنده داربی شدیم

استفانو پیولی توضیح داد که چگونه میلان اینتر را در داربی دلامادونینا “غافلگیر” کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از پیروزی تیمش برابر اینتر گفت: من از نگرش تیم بسیار راضی هستم، ما ۷۰ دقیقه بر بازی تسلط داشتیم و خوشبختانه به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. این بچه‌ها هم‌چنان مرا با میل، انرژی، استعداد و اشتیاق خود برای یادگیری شگفت زده می‌کنند. من واقعا مربی خوشحالی هستم که این بازیکنان را دارم.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما مجبور نبودیم خیلی به آن‌ها فشار بیاوریم. هدف ما این بود که از کوچکترین موقعیت‌ها استفاده کنیم. در بعضی مواقع خوب کار کردیم، اما مهم‌تر از همه اتحاد داشتیم و به معنای واقعی کلمه “تیم” بودیم. نمی‌توان ۹۵ دقیقه مقابل اینتر بر بازی تسلط داشت. حریف تیم قدری است و بارها این را ثابت کرده است. ما متوجه شدیم که هر توپی می‌تواند تعیین کننده باشد و با نگرش درست با این بازی روبه‌رو شدیم.

روسونری فصل گذشته اسکودتو را برد و از هفته جاری رقابت‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را آغاز می‌کند.

پیولی در ادامه صحبت‌هایش گفت: من مطمئن هستم که ما واقعاً به بلوغ رسیده‌ایم، هم‌چنین تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه بسیار دشوار فصل گذشته به ما کمک کرده است. ما در چند روز قبل روی داربی متمرکز بودیم اما می‌دانم که بازی با لایپزیگ بسیار دشوار است بنابراین ما باید آماده باشیم.

او درباره تاکتیک خود در داربی نیز گفت: فکر می‌کنم اینتر از ما انتظار داشت که ما آن‌ها را از بالا تحت فشار قرار دهیم اما ما آن‌ها را غافلگیر کردیم. می‌دانستم که آن‌ها با دو مهاجم سریع بازی خواهند کرد. تاکتیک خوبی برای این دیدار داشتیم و توانستیم ۳ امتیازی که می‌خواستیم را کسب کنیم که در این مقطع از فصل مهم است.

بیشتر بخوانید:

سارق مدال پیولی: ممنونم!
پیولی: ۴ تیم هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارند
تمدید قرارداد پیولی با میلان تا ۲۰۲۳

انتهای پیام/