چاچیچ: یک جنگجوی مونته‌نگرویی هستم/ برای شروع مسابقات لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ووین چاچیچ، دریافت‌کننده مونته‌نگرویی که سابقه حضور در لیگ ایران و تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و بانک سرمایه را دارد و سال گذشته در لیگ ترکیه توپ می‌زد برای فصل آینده با تیم ویرتو وارتا زاویرچه لهستان به توافق رسید.

وی پس از توافق با این تیم لهستانی درمورد دلایل حضورش در پلاس‌لیگا اظهار داشت:

بسیار خوشحالم که مورد توجه مسئولان زاویرچه قرار گرفتم. پیشنهاد این تیم لهستانی را قبول کردم، چون آنها از نظر سازمانی بسیار منظم هستند و افراد خوبی در آنجا حضور دارند. هرچند که این باشگاه نسبتاً جوان است، اما رفتار مسئولان آن کاملاً حرفه‌ای است. بسیار خوشحالم که توانستم خودم را در پلاس‌لیگا مورد ارزیابی قرار دهم. بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقات هستم.

چاچیچ خاطرنشان کرد:

با توجه به اینکه من اهل مونته‌نگرو هستم، ذهنیتم این است که یک جنگجو هستم. برای هر توپ می‌جنگم و با تمام وجود بازی می‌کنم و قطعاً ناامید نخواهم شد. والیبال یک بازی تیمی است و باید روی این موضوع تمرکز کرد. من به آمارهای شخصی خودم توجهی نمی‌کنم، چراکه مهمترین موضوع موفقیت تیمی است.

دریافت کننده مونته‌نگرویی والیبال عنوان کرد:

من پیش از این در لیگ ترکیه بازی می‌کردم و با بازیکنانی همچون کورک و کونارسکی بازی کرده بودم. به نظرم پلا‌س‌لیگا یکی از قدرتمندترین لیگ‌های والیبال است و بهترین هواداران را دارد. بازی مقابل بهترین بازیکنان لهستانی یک چالش دشوار برای من خواهد بود،اما می‌خواهم به خوبی از این فرصت استفاده کنم.

منبع: فارس