چرا حضور علی دایی در باشگاه اورتون فعلا منتفی شده است؟

چندی پیش بود که خبر مربیگری علی دایی در تیم فوتبال اورتون انگلیس مطرح شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی دایی بعد از برکناری از هدایت تیم فوتبال سایپا دیگر به عنوان سرمربی روی نیمکت مربیگری هیچ تیمی ننشسته است و به همین دلیل بارها شایعه ممنوع الکاری ایشان در رسانه ها مطرح شد که هر بار توسط فدراسیون فوتبال و یا وزارت ورزش تکذیب گردید.

بعد از اینکه علی دایی گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران بعد از مارک ویلموتس شد به یکباره اسکوچیچ به این سمت منصور گردید تا علی دایی با انجام یک مصاحبه طوفانی نسبت به عوض شدن گزینه ها اعتراض کند و بگوید:« من را از بالا حذف کردند تا گزینه خودشان به عنوان سرمربی معرفی شود و همه ی این ها فقط یک شو تبلیغاتی بود تا با نام من بازی کنند!»

مصاحبه چند هفته قبل علی دایی با هفته‌نامه کیکر که یکی از معتبرترین رسانه‌های ورزشی آلمان است، به تمام گمانه‌زنی‌ها پایان داد. دایی در این گفت‌و‌گو بعد از اینکه خاطرات قدیمی خود را از حضور در آلمان بازگو کرد، به سؤال خبرنگار کیکر درباره پیشنهاد اورتون هم پاسخ داد. او تأکید کرد صحبت‌هایی با مدیران این باشگاه انجام داده و احتمالاً به‌عنوان مربی در این تیم مشغول فعالیت خواهد شد؛ موضوعی که بازتاب فراوانی در رسانه‌های ایرانی و حتی آسیایی داشت و خیلی‌ها به این اتفاق بزرگ پرداختند و درباره‌اش مطالبی را منتشر کردند.

شیوع ویروس کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی باعث شده تا پرواز علی دایی به این کشور فعلا به تعویق بیوفتد. به همین دلیل علی دایی و باشگاه اورتون فعلاً مذاکره‌ای حضوری انجام نمی‌دهند تا ببینند چه زمانی شیوع ویروس کرونا در انگلیس کمتر می‌شود، آن‌وقت است که پروازها به انگلیس بدون مشکل انجام خواهند شد و دایی هم می‌تواند به این کشور سفر کند و مذاکره نهایی و منجر به امضای قرارداد را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید:
حسین عبدی در واکنش به آشتی علی دایی و علی کریمی: خوشحالم این اتفاق افتاد
شکایت دستیار کروات علی دایی از پرسپولیس
آزمون: دوست ندارم رونالدو رکورد دایی را بشکند

انتهای پیام/