چرا خبرنگاران عربستانی سعی در ایجاد دلهره بین پرسپولیسی‌ها دارند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ شایعه جدایی برانکو از پرسپولیس هر روز رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد و کار به جایی رسیده که هر یک از نزدیکان او به صورت اختصاصی با خبرگزاری ها مصاحبه می کنند تا رفتن این مربی بزرک و پرافتخار را تکذیب کنند. این در حالی است که وکیل برانکو در نامه سوم خود به باشگاه اطلاع داده که آنها فقط تا 30 خرداد وقت دارند بدهی خود با این مربی را تسویه کنند.

اما شایعات جدایی برانکو زمانی پررنگ تر از قبل شده که خبرنگاران عربستانی با ایجاد جوسازی نسبت به نقل و انتقال برانکو از پرسپولیس به الاهلی سعی در ایجاد دلهره بین پرسپولیسی ها دارند. باوجود اینکه برانکو هنوز صحبتی مبنی بر جدایی از این تیم مطرح نکرده اما سعد الحارثی خبرنگار عربستانی که اصولا تمام خبرها و توییت هایش اشتباه از آب در می آید(!) شب گذشته توییتی زد و ورود برانکو به تیم الاهلی را خوشامد گفت و اعلام کرد:« تهران بخاطر از دست دادن تو خواهد گریست»!

توییتی که مشخص است او در جهت منحرف کردن افکار عمومی منتشر کرده است؛ هرچند اگر پرسپولیسی ها نتوانند طلب برانکو را در تاریخ معین پرداخت کنند برانکو مربی آزاد خواهد بود و حق فسخ دارد که به تیمی دیگر برود.

خبرنگار: سپهر خرمی