چرا رضائیان با پرسپولیس توافق نرسید

نمی‌توانند نام او را از لیست خارج کنند. بازیکن ازبک به جای یک بازیکن دیگر آمده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  امیرهوشنگ سعادتی مدیربرنامه‌های رضاییان گفت: با توجه به اینکه قرارداد رامین مقداری پیچیدگی داشت و قرارداد اصلی با الدحیل بود و بصورت قرضی و بدون بند جدایی تا آخر فصل با السیلیه بود کار را سخت می‌کرد و اختلاف السیلیه و الدحیل در این کیس مشخص باعث شد تا توافق حاصل نشود.

مدیربرنامه رضاییان درباره جلسه روز جمعه نیز گفت: «هواداران بدانند گاهی با تمام تلاش طرفین نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود. ما امروز هم پیگیری کردیم و خودم هم آنجا بودم اما متاسفانه این امر میسر نشد و رامین باید طبق گفته مدیران الدحیل با همان السیلیه بماند و تا انتهای قراردادش آنجا باشد.»

او با اشاره به اینکه قرارداد رضاییان تا پایان فصل است، شایعات پیرامون خروج رضاییان از فهرست السیلیه را تکذیب کرد: «نمی‌توانند نام او را از لیست خارج کنند. بازیکن ازبک به جای یک بازیکن دیگر آمده است. امکان دارد بخاطر اختلافات پیش آمده به او بازی ندهند اما نمی‌توانند او را از لیست خارج کنند.»

در پاسخ به این شایعه فضای مجازی که رضاییان برای دریافت رقم بیشتر حاضر به فسخ قراردادش با الدحیل نشده نیز گفت: «رامین راضی بود قسمت اعظم قراردادش را ببخشد و اصلا بحث مالی نبود.

بیشتر بخوانید:
رامین رضاییان و پرسپولیس منتفی شد؟
آخرین وضعیت جدایی رامین رضاییان از الدحیل و بازگشتش به ایران
بازگشت رضاییان به ایران و تیم پرسپولیس منتفی شد

انتهای پیام /