چرا پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون ستاره‌هایش را نمی‌فروشد؟

همانطور که می دانید، استقلال برای پرداخت طلب وینفر شفر، الهیار صیادمنش را فروخت و برای پرداخت احتمالی مطالبات استراماچونی دست به فروش مهدی قایدی زد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، دو ستاره ای که اگر در چند فصل اخیر در کنار هم در استقلال حضور داشتند، هیچ خط دفاعی تاب مقاومت مقابل آنها را نداشت اما مدیران دولتی که مستقیماً از وزیر ورزش دستور می گرفتند، برای باشگاه استقلال اینگونه تصمیم گرفتند که پرداخت این مبالغ با فروش ستاره های استقلال انجام بگیرد اما در طرف مقابل مطالبات، برانکو، بودیمیر، کالدرون و بسیاری از بازیکنان داخلی و خارجی پرسپولیس بدون فروش هیچ ستاره ای از پرسپولیس می بایست انجام می شد!

همانطور که می دانید اکثر ستاره های پرسپولیس که در سالهای اخیر از این تیم جدا شدند به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدید پیوستند و ریالی به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.

مسئولین و هواداران پرسپولیس که هر بار با این اتهام مواجه شدند، پای پرداخت از پاداش آسیایی را پیش کشیدند به این نکته توجه نکرده اند که در بهترین حالت، کل درآمد دلاری پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در ۵ فصل اخیر، ۶ میلیون دلار بوده است و این در حالی است که با یک محاسبه ساده می توان به این نکته رسید که این عدد در مقابل هزینه های پرسپولیس سر تعظیم فرود آورده است!

بیشتر بخوانید:
بازیکنان جدید پرسپولیس همچنان منتظر دریافت پول
احسان علوان زاده: پرسپولیس به راحتی الهلال را شکست خواهد داد
شارژ مالی پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با الهلال

انتهای پیام /