چطور «ویروس کرونا» احتمال محرومیت استقلال را افزایش داد؟

شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی بسیاری از تیم‌های فوتبال دنیا را مختل کرده است اما ظاهرا استقلال بیش از سایر تیم‌های ایرانی از این موضوع آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مسابقات لیگ برتر در هفته بیستم بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما با شدت گرفتن این ویروس، سازمان لیگ و شورای تامین مسابقات فوتبال تصمیم گرفتند تا همانند سایر کشورهای دنیا مسابقات لیگ برتر تا بعد از تعطیلات نوروز به تعویق بیوفتد.

از همین رو، تمرینات تیم ها نیز بعد از دو هفته تعطیل شد تا بازیکنان در منزل بمانند. اولین زنگ خطر ابتلای یک مدیر فوتبالی از باشگاه استقلال منتشر شد و خبر رسید که علی فتح الله زاده که تازه به سمت مدیریت رسیده بود به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ هرچند خودش در گفت و گویی ابتلا به این ویروس را رد کرد اما استعفای از سمت مدیرعاملی، این شایعه را تقویت کرد.

دکتر ستوده پزشک باشگاه استقلال نیز روز گذشته خبر مثبت شدن ابتلایش به ویروس کرونا در چند خبرگزاری منتشر شد. همچنین خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه نیز در حال حاضر در بیمارستان فیروزگر بستری است تا جواب تست ابتلای او به ویروس کرونا مشخص شود. در حال حاضر و با اتفاقات رخ داده، استقلال فعلا مدیر و یک عضو هیات مدیره خود را در اختیار ندارد و کامران منزوی نیز از سمت خود در هیات مدیره استعفا کرده است.

باید دید چه کسی یا چه کسانی مسئولیت پرداخت بدهی های سنگین این تیم به شفر، گادوین منشا واستراماچونی را تقبل خواهند کرد.