چطور ۸۰ هزار دلار کم‌تر به منشا دادید و در مس ماند؟

این صحبت ایراد دارد و درست نیست. این تیم مس که پول بیش‌تری به منشا داده نه پرسپولیس.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدی معاون باگاه پرسپولیس تهران گفت: پروسه انتقال کاسیانو طولانی شد، چرا که او تحت قرارداد باشگاه ویزلای پرتغال بود و باید ابتدا رضایت این باشگاه را می‌گرفتیم و بعد با خودش مذاکره می‌کردیم. مذاکرات خوب پیش رفت و الان کارهای اداری را انجام می‌دهیم که بتوانیم ظرف روزهای آینده کارهای انتقال کاسیانو را انجام بدهیم.

وی افزود: تیم ما مهاجمان خوبی دارد، هم مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار داریم و می‌توانند به ما کمک کنند. آن‌ها کسب تجربه کرده‌اند و امسال مهاجمان ارزنده لیگ خواهند بود. البته همه این مسائل به اعلام نیاز کادر فنی بستگی دارد. در صورتی که کادر فنی بازیکنی را بخواهد ما برای جذب او مذاکره خواهیم کرد.

محمدی درباره اظهارات علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان که عنوان کرده بود این باشگاه با گادوین منشا ۸۰ هزار دلار کم‌تر از پرسپولیس قرارداد بسته است گفت: علی علیزاده از دوستان خوب من است و بسیار فرد با شخصیتی است اما از او من یک سوال دارم. در این دوره زمانه و با این مشکلات اقتصادی که ۱۰۰۰ تومان هم ۱۰۰۰ تومان است آیا بازیکنی که به‌خاطر گرفتن دلار به ایران آمده است آیا با پیشنهاد ۸۰ هزار دلار کم‌تر به مس رفسنجان می‌پیوندد؟ اگر ما ۸۰ هزار دلار بیش‌تر می‌دادیم آیا منشا در مس می‌ماند؟ پس این صحبت ایراد دارد و درست نیست. این تیم مس که پول بیش‌تری به منشا داده نه پرسپولیس.

انتهای پیام /