چلسی به دنبال بازگشت لوکاکو در نقل و انتقالات

رسانه انگلیسی از خانه تکانی بزرگ سرمربی آرژانتینی در تیم آبی شهر لندن خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی جدید تیم چلسی با وجود پاکسازی در ترکیب این تیم، قصد دارد مهاجم بلژیکی آبی‌ها را که فصل گذشته در اینتر حضور داشت، بار دیگر به لندن فرا بخواند.

روزنامه دیلی میل نوشته چلسی قصد دارد به «روملو لوکاکو» بگوید آن‌ها خوشحال خواهند شد تا برای فصل آینده، او را بار دیگر در پست شماره ۹ تیم خود ببینند.

مهاجم بلژیکی پیشتر گفته بود دوست دارد همچنان در فوتبال ایتالیا و در جمع نراتزوری‌ها باقی بماند اما جدایی قریب‌الوقوع «کای هاورتز» از چلسی و انتقال به رئال مادرید، باعث شده پوچتینو روی او حساب باز کند.

این در حالی است که فرصت‌سوزی‌های لوکاکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، صدای هواداران اینتر را درآورده و حتی کار به توهین‌های نژادپرستانه علیه او در شبکه‌های اجتماعی کشیده شده است.

روزنامه انگلیسی همچنین خبر داده احتمالاً در خانه‌تکانی بزرگ پوچتینو در چلسی، ۱۲ بازیکن این تیم را ترک خواهند کرد و با منابع مالی حاصل از فروش آن‌هاف پوچتینو می تواند روی لیست خرید خود تمرکز کند.

گفته شده «آندره اونانا» دروازه‌بان کامرونی اینتر و صاحب بیشترین کلین شیت در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و همچنین «مویسس کایسدو» هافبک ۲۱ ساله اکوادوری برایتون از جمله بازیکنانی هستند که پوچتینو روی آن‌ها نظر مثبت دارد.

با این حال، «متئو کواچیچ» هافبک کروات آبی‌ها در آستانه انتقال به منچسترسیتی، قهرمان لیگ جزیره،  جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا است. منچستریونایتد در پی جذب «میسون مونت» و «کانر مک‌گرگور» هم در اندیشه بازگشت به کریستال پالاس است.

گفته شده در بین بازیکنان مشهور، «حکیم زیاش»، «انگولو کانته» و «کریستین پولیسیچ» هم جایی در تیم فصل آینده چلسی نخواهند داشت.

«تاد بولی» مالک آمریکایی چلسی پس از خریداری این باشگاه در تابستان گذشته، ۴۰۰ میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید صرف کرد اما پروژه او شکست سنگینی خورد و این تیم در پایان فصل در رتبه دوازدهم لیگ جزیره قرار گرفت.

انتهای پیام/