چه تیم‌هایی توانایی شکست آمریکا در جام جهانی را دارند؟/ حمله 3 به یک!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جام جهانی 2019 بسکتبال از 9 شهریور در چین آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در حال آماده سازی خود هستند.

سایت fadeawayworld در گزارشی به بررسی تیم‌های پرداخته که توانایی شکست آمریکا، تیم اول جهان را دارند.

این سایت از اسپانیا، فرانسه و استرالیا به عنوان قدرت‌هایی یاد کرده که می‌توانند مقابل آمریکا به برتری برسند.

– استرالیا

با بازیکنانی همچون جو اینگلز، پتی میلز، دلاوادوا و آندره بوگات و با وجود غیبت سوپر استار خود یعنی بن سیمونز می‌توانند مقابل آمریکا قد علم کنند. آنها در المپیک ریو در رده چهارم ایستادند و در بازی نیمه نهایی آمریکا را به شدت اذیت کردند.

– تیم ملی بسکتبال اسپانیا

یکی دیگر از حریفان قدرتمند بسکتبال ایالات متحده محسوب می‌شود. مارک گسول و ریکی روبیو ستاره‌های اسپانیا هستند. گسول در فصل گذشته یکی از ستون‌های تورنتو در راه کسب قهرمانی NBA بود. این بازیکن در حال حاضر 34 سال سن دارد و قطعاً می‌تواند نقش مهمی در کمک به اسپانیا برای خنثی کردن ایالات متحده ایفا کند.

– تیم‌ملی فرانسه

هم  تهدید بزرگی برای آمریکا است. آنها در حال حاضر چهار بازیکن NBA و بین المللی در اختیار دارند که بسیار خوب کار کرده‌اند. بهترین بازیکن تیم فرانسه رودیگابرت، یکی از ستارگان NBA  است که جایزه بازیکن دفاعی فصل را هم برده است.

 گابرت نه تنها از نظر دفاعی بلکه در خط تهاجمی هم خوب است و به طور میانگین در هر بازی 15.9 امتیاز به دست آورده و در کنار او نباید از ستاره های دیگر این تیم از جمله اوان فورنیر و فرانک نتلیکینا غافل شد.

در کنار این سه تیم صربستان هم با رهبری نیکولا جوکیچ می‌تواند بازی آمریکا را گره بزند. این بازیکن با دنور به نیمه نهایی NBA هم رسید و یکی از بازیکنان شاخص در جام جهانی خواهد بود.

آمریکا در جام جهانی 2019 در گروه E با ژاپن، چک و ترکیه همگروه است.

منبع: فارس