چگونه حامد لک جنجالی جایگزین قاتل استقلال شد؟!

کم نیستند کسانی که معتقدند علیرضا حقیقی دروازه بان با تجربه نساجی مازندران با سیوهای خود و حذف استقلال به داد مربیان و حتی مدیران تیم سابقش پرسپولیس رسید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علیرضا حقیقی بی شک مرد اول میدان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بود و چه بسا اگر او درون دروازه نبود تیم نساجی مازندران شکست سنگینی را در تهران تجربه می‌کرد.

او در میان تشویق هواداران نساجی چند بار در طول این دیدار حذفی ضربات آبی پوشان تهرانی را مهار کرد و در ضربات پنالتی نیز با گرفتن شوت آمانوف ازبک مرد اول این میدان لقب گرفت.

اغراق نیست اگر بنویسیم با نمایش درخشان علیرضا حقیقی و حذف استقلال تا حد زیادی مدیران و مربیان پرسپولیس به ویژه یحیی گل محمدی از زیر بار فشار سنگین انتقادات هواداران خود خارج شدند. تصورش را بکنید تیم فرهاد مجیدی به نیمه نهایی جام حذفی صعود می‌کرد آن گاه حملات طرفداران قرمز به مدیران و کادرفنی تیم خود ادامه یافته و حتی افزوده می‌شد اما…

یک پرسپولیسی چنین اجازه‌ای نداد! یک مرد پرسپولیسی که در تابستان سال ۱۳۹۹ تا یک قدمی تیم محبوبش هم پیش رفت اما با نظر یحیی گل محمدی و داوود فنایی از پوشیدن پیراهن قرمز محروم شد و جای خود را به حامد لک  داد.

علیرضا حقیقی آن سال پس از پشت سرگذاشتن نیم فصل درخشان در همین تیم نساجی مازندران همه را به یاد دوران اوج خود در تیم ملی انداخت و پالس‌های مثبتی هم برای بازگشت به پرسپولیس نشان داد. ظاهرا مذاکراتی نیز به صورت غیرمستقیم انجام شد و او اعلام آمادگی کرد بدون هیچ شرط و شروطی با پرسپولیس سفید امضا کند. شاید جالب باشد بدانید این دروازه‌بان سرشناس به واسطه‌های پرسپولیس اطمینان خاطر داده بود حاضر است بدون هیچ حاشیه‌ای با بوژیدار رادوشویچ رقابت کند تا هر یک شایسته بودند درون دروازه این تیم بایستند.

در این میان یکی از اعضای کادرفنی زیرآب علیرضا حقیقی را نزد یحیی گل محمدی زد و بازگشت او به پرسپولیس را حاشیه ساز خواند تا سرمربی قرمزها قید او را بزند و با حامد لک قرارداد ببندد. دروازه‌بانی که حالا مغضوب یحیی گل محمدی شده و نشان داد ظرفیت بزرگی ندارد. علیرضا حقیقی پخته و با تجربه در این دو سال هرگز مصاحبه‌ای در این خصوص انجام نداد و در دیدارهای رودررو با یحیی گل محمدی همواره برای رخصت گرفتن و به جا آوردن رسم ادب نزد پیشکسوت خود پیش قدم شد تا ثابت کند اهل حاشیه نیست.

حالا این گلر معروف در یک شب عجیب جلوی پیشروی استقلال رقیب سنتی پرسپولیس را گرفت تا کمک بزرگی به یحیی گل محمدی کند که ۲ سال پیش او را به بهانه حاشیه سازی احتمالی نخواست!

انتهای پیام /