چینی: مصطفی آجورلو کارش را دقیق انجام می‌دهد

درست است راه‌مان جدا شد اما رفاقت‌مان ادامه دارد. ما 7 سال در تیم‌های امید ایران، نفت تهران و استقلال کنار هم بودیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی چینی پیرامون آخرین شرایط تیم استقلال بعد از پایان فصل بیست و یکم و انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی اظهار داشت: سردار آجورلو کارش را دقیق انجام می‌دهد. او توانست مربیان خوبی از پرتغال استخدام کند. شاهد این هستیم که قرارداد بازیکنان فصل گذشته تمدید شد. و تا جایی که شرایط اجازه می‌داد شاکله تیم حفظ شد و چند بازیکن مستعد جوان هم به استخدام تیم درآمدند.

چینی در پاسخ به این سوال که آیا خسرو حیدری و مجتبی جباری گزینه خوبی برای دستیاری استقلال هستند، عنوان کرد: مسلماً حیدری و جباری فعالیتی در عرصه مربیگری نداشته‌اند. منتهی به عنوان بازیکن بزرگ و فعال استقلال بوده‌اند. البته من شنیده‌ام کارهای انتخاب حیدری تمام شده است. او به زبان مسلط است و فصل گذشته هم مشاور آجورلو بوده است. او می‌تواند به ساپینتو و دستیارانش کمک کند تا شناخت نسبت به شرایط و بازیکنان تیم داشته باشند. حتی روی طرز فکر مربی تاثیرگذار باشند.

مربی سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از جدایی‌اش از کادر همکاران منصوریان، این سرمربی و همکارانش نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند، گفت: این نظر لطف شماست. درست است راه‌مان جدا شد اما رفاقت‌مان ادامه دارد. ما 7 سال در تیم‌های امید ایران، نفت تهران و استقلال کنار هم بودیم. اما وقتی به ذوب آهن رفتند تنها یک نفر را(آقای خرمگاه) را همراه خودشان بردند. در مورد نتیجه هم مردم باید نظر بدهند.

بیشتر بخوانید:
چینی: در فوتبال اسم ها بازی نمی کنند
علی چینی: خواهشا وریا غفوری را نگه دارید
مانچینی: حیف شد خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم

انتهای پیام /