ژاله فرامرزیان فلسفه توزیع بودجه عمرانی را تشریح کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به شرایط موجود بودجه عمرانی به پروژه هایی تعلق دارد که در اولویت باشند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران کل استانی با بیان اینکه موضوع کرونا وضعیت درآمدهای وزارتخانه از محل ماده 88 و 5 را کاهش داده است، تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت در راستای حمایت از بهره بردارانی که از اماکن ورزشی این وزارتخانه استفاده می‌کنند و به دلیل ضررهایی که متحمل شدند به میزان پنجاه درصد از اجاره آن‌ها در ماه‌های که بدلیل کرونا تعطیل بودند، تخفیف داده می‌شود.

شناسه ملی لازمه کمک وزارتی است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان شناسه دار شدن هیات‌های ورزشی در استان‌ها را مهم بر شمرد و تاکید کرد: لازمه کمک وزارت ورزش و جوانان به هیات‌ها برخورداری آن‌ها از شناسه ملی است که باید این مهم محقق شود.

فرامرزیان شرایط تخصیص اعتبارات عمرانی استان‌ها در سال جاری را مرتبط با پروژه‌های اولویت دار عنوان کرد و اظهار داشت: بودجه عمرانی به پروژه‌هایی تعلق می‌گیرد که دارای اولویت باشند و تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

انتهای پیام/