ژاوی: به آرتتا گفتم طوری جدی بازی کردید که به نظر این یک بازی لیگ قهرمانان بود

سرمربیی بارسلونا از رویکرد تیم تحت‌هدایت میکل آرتتا در دیدار دوستانه بین دو تیم انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  ژاوی هرناندس در پی شکست 5 بر 3 صبح امروز (پنجشنبه – به وقت تهران) شاگردانش مقابل آرسنال در دیداری دوستانه‌ در چارچوب تور پیش‌فصل آمریکا گفت: به نظرم طبیعی نبود که آرسنال آنقدر با جدیت بازی کرد. در جریان بازی خطاهای خیلی زیاد رخ داد که برای یک بازی دوستانه کمی زیاد بود. می‌دانم که همه می‌خواهند برنده شوند، اما به آرتتا هم گفتم طوری جدی بازی کردید که به نظر این یک بازی لیگ قهرمانان بود! صرف‌نظر از نتیجه، نتیجه‌گیری من از این دیدار مثبت است. ما در این بازی در کار دفاعی ضعیف بودیم.

وی افزود: آرسنال پیش از این بازی چند بازی دوستانه انجام داده بود، اما این اولین بازی دوستانه ما بود و نشانه‌های مثبتی را از تیم‌مان مقابل حریف آماده‌تری دیدیم. من و آرتتا حرفه مشابهی داریم. هر دوی ما زمانی که بچه بودیم در بارسا با هم بازی می‌کردیم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و برایش احترام زیادی قائلم. آرسنال مستحق برد در این دیدار بود. سرعت و آمادگی جسمانی تفاوت اصلی دو تیم بود. ما به هنگام مالکیت توپ خوب بودیم، اما در دفاع بد عمل کردیم.

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: بالده فوق‌العاده بازی کرد. گاوی به دلیل درد کمر و لنگله هم به دلیل دردی که داشت، بازی نکردند.

انتهای پیام/