ژاوی در یک صورت اخراج می‌شود

به نوشته روزنامه اسپورت اسپانیا، بارسلونا تنها در صورتی ژاوی را اخراج می‌کند که آبی‌-اناری‌ها در پایان فصل نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا نمایشی ناامیدکننده برابر رئال مادرید داشت و با نتیجه چهار بر یک شکست خورد. شکست سنگین برابر رئال مادرید باعث شد تا انتقادهای زیادی از ژاوی مطرح شود و حتی بحث اخراج او هم پیش کشیده شده است.

روزنامه اسپورت در گزارشی به احتمال اخراج ژاوی پرداخت و نوشت: دکو، مدیر ورزشی، لاپورتا، رئیس، و اعضای هیات‌مدیره باشگاه بارسلونا تصمیمی برای اخراج ژاوی ندارند و تعویض سرمربی را در این شرایط اصلا جایز نمی‌دانند.

اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت: بارسلونا با وجود شکست در سوپرجام در دیگر جام‌ها شانس قهرمانی دارد. شاگردان ژاوی هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در لالیگا و جام حذفی شانس قهرمانی دارند و به همین خاطر ژاوی به کارش ادامه خواهد داد. این سرمربی تنها در صورتی اخراج می‌شود که وضعیت تیم در لالیگا به خطر بیافتد و نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورد.

بارسلونا در حال حاضر در رده چهارم جدول رده‌بندی لالیگا قرار و با تیم پنجم که اتلتیکومادرید است تنها سه امتیاز فاصله دارد و این نشان می‌دهد که وضعیت ژاوی در لالیگا هم خطرناک است.

انتهای پیام/