ژاوی: رئال نمادرید بخت قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا قبل نخستین بازی این فصل اعلام کرد شانس قهرمانی تیمی است که فصل قبل قهرمان شده و ما تنها کاندید حساب میشویم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نسشت مطبوعاتی پیش از بازی با رایو وایکانو شرکت کرد و گفت: با خرید‌های جدید و رقابتی که در ترکیب ایجاد شده برای شروع اشتیاق زیادی داریم. ایرائولا (سرمربی رایووایکانو) روی رایو خیلی خوب کار کرده و آن‌ها در خط حمله بازیکنان شناخته شده‌ای دارند. این یک آزمون است. حالا لحظه فهمیدن حقیقت بعد از یک پیش فصل خوب آغاز شده است.

وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان جدید
در حال کار هستیم و در باشگاه خیلی نسبت به آن خوشبین هستند – خیلی زیاد. فکر میکنم حل شود. امروز خوشبین هستیم، اما خواهیم دید چه می شود. باشگاه قرارداد‌های خوبی بسته و من برای بازی پیش رو هیجان زده ام. هنوز فرصت هست.

بهترین ترکیب :

خیلی خوب است ولی من این حرف را نمیزنم. اگر چنین چیزی بگویم که ما بهترین هستیم مثل خوردن کلمات با سیب زمینی است. باید این را در زمین ثابت کرد. بخت قهرمانی تیمی است که فصل قبل قهرمان شده(رئال مادرید) و ما تنها نامزد قهرمانی حساب می شویم.

اگر قرارداد بازیکنان جدید ثبت نشود:
تاثیر زیادی نخواهد داشت، زیرا ما روی روش های مختلفی کار کردیم؛ بنابراین بازی کردن با یکی دیگر خیلی تفاوتی نمی کند. ما تقریبا در هر پستی ۲ بازیکن داریم و من خیلی خوشبین هستنم.

مارکوس آلونسو و برناردو سیلوا:

ما به برنامه ریزی‌ها ادامه می دهیم. بازار نقل و انتقالات تا ۳۱ آگوست باز است. منتظر خروجی‌ها هستیم و بعدش ببینیم چه اتفاقی می افتد.

رقابت برای جام:

ایده ما همین است. می خواهیم با تمام توان برای همه چیز رقابت کنیم. هدف کسب جام است و تا جایی که بتوانیم پیش خواهیم رفت. البته بستگی به خرید‌های بیشتر یا خروجی‌ها نیز دارد.

چالش  پیش روی شما چیست:

چیزی که من را به عنوان یک مربی معرفی می کند بردن یا نبردن است. ما باید برای نحوه پیروزی ارزش زیادی قائل باشیم. می خواهیم از بازی لذت ببریم و از نوامبر روی این مسئله کار کردیم. ایده من این است که فوتبالیست باید مهم باشد. به فشار‌ها باید خوش آمد گفت. می دانم کجا هستم. اینجا باید برنده شد و این هدف اصلی من است.

بیشتر بخوانید:

گونزالس موقتا از بارسلونا جدا شد
خریدهای جدید بارسلونا تایید شد
دپای از بارسلونا رفت

انتهای پیام/