ژاوی: صدرنشینی نشان می‌دهد که ما خوبیم

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر رئال بتیس به ستایش عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی لحظه و به نقل از مارکا، درخشش بارسلونا در رقابت های لالیگا ادامه دارد و این بار توانست در دیدار برابر رئال بتیس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا علاوه بر حفظ صدرنشینی اختلافش را با تیم دوم جدول رده بندی موقتا به ۸ امتیاز افزایش دهد.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی زیبایی بود. عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ما کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و این یکی از کلید های پیروزی ما بود. نسبت به بازی قبلی عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و این خوشحال کننده است.

او ادامه داد: ما صدرنشین لالیگا هستیم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی داشته ایم. نتیجه تلاش خود را گرفته ایم اما باید این روند ادامه داشته باشد. به نظرم برابر رئال بتیس یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم.

ژاوی درباره درخشش رافینیا در این بازی گفت: او یک بازیکن سرنوشت ساز برای ماست و هم در گلزنی و هم پاس گل به تیم کمک می کند. به نظرم رافینیا هم مانند لواندوفسکی برای تیم مهم است و خوشحالم که چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

او درباره مقایسه پدری با اینیستا گفت: اینیستا در سطح بسیار بالایی بود و موفقیت های زیادی به دست آورد، پدری هم بازیکن بااستعدادی است و راهی طولانی در پیش دارد. پدری شباهت زیادی به اینیستا دارد اما به نظرم اینیستا بزرگ ترین استعداد تاریخ فوتبال اسپانیاست.

ژاوی درباره دادن شماره ۶ به گاوی گفت: خوشحالم که این شماره را بازیکنی مثل گاوی بر تن کرد البته من مشکلی هم با دادن این شماره به ریکی بویگ و آلوس نداشتم. گاوی یک جوان غیر عادی است. به نظرم او با این شماره سال ها در ترکیب بارسلونا بازی خواهد کرد و می درخشد.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست  آورد ۵۰ امتیازی شد تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی ارتقا بخشد این درحالی است که بتیس با ۳۱ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

ژاوی: بارسا هنوز جای پیشرفت دارد
ژاوی:بارسلونا هنوز می تواند بهتر از این باشد
بازیکنی که ژاوی خواستار تمدید قرارداد با او شد

 

انتهای پیام/