ژاوی: لواندوفسکی نقش یک رهبر را در بارسلونا دارد

سرمربی آبی اناری‌ها از پیروزی برابر مایورکا راضی است و به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظهو به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته هفتم رقابت‌های لالیگا به مصاف مایورکا رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

تک گل این بازی را روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند و باعث شد تا آبی اناری‌ها موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود. چنین بازی های اصلا آسان نیست ‌تیم حریف همه فضاها را بسته بود و خلق موقعیت برای ما سخت شده بود. سه امتیاز ارزشمند و مهم را به دست آوردیم. در چنین بازی های اگر گل دوم زده نشود شرایط سخت می‌شود.

او ادامه داد: تلاش زیادی کردیم که در نیمه دوم هم به گل برسیم اما این‌گونه نشد. به نظرم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. خط دفاعی ما تمرکز لازم را داشت و اجازه نداد که دروازه ما باز شود.

ژاوی درباره استفاده از پیکه در دیدار برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما هر سه روز یک بار باید به میدان برویم و به همین خاطر باید همه بازیکنان آماده باشند. از عملکرد پیکه، کریستینسن و آلبا راضی هستم و به همه بازیکنان نیاز داریم.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش لواندوفسکی در این بازی گفت: لواندوفسکی بازیکن بزرگی است و بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داد. او نه تنها نقش یک بازیکن و گلزن را در میدان دارد بلکه برای هم تیمی هایش یک رهبر و کاپیتان در میدان است. بسیار خوشحالم که چنین بازیکنی را در ترکیب تیم خود دارم. نباید فراموش کرد که آنسو فاتی هم عملکرد بسیار خوبی داشت و به بازیکنی کلیدی در این تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

ژاوی خواستار تمدید قرارداد سرخیو بوسکتس با بارسلونا شد
ژاوی‌بال به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود
ابراز رضایت ژاوی از وضعیت بارسلونا

انتهای پیام /