ژسوس: گواردیولا مجبورم کرد سیتی را ترک کنم

بازیکن برزیلی اعتراف کرد پپ گواردیولا او را وادار به پیوستن به باشگاه دیگری کرده است

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  و به نقل از بی ساکر، گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال مصاحبه‌ای با پادکست Denilson Show انجام داد و در مورد جدایی‌اش از منچسترسیتی صحبت کرد. ژسوس فصل گذشته، پس از ۶ فصل بازی برای منچسترسیتی به آرسنال پیوست.

ژسوس درباره دلایل جدایی از سیتی گفت: یک بار در لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن در خانه بازی داشتیم که در آن بازی گواردیولا زینچنکو را به عنوان ۹ کاذب در زمین قرار داد، یعنی یک بازیکن را در پست تخصصی من قرار داد. چیز دیوانه کننده‌ای بود. روز قبل، او حتی از زینچنکو در تمرینات استفاده نکرده بود. زینچنکو به من گفت که شگفت‌زده شده و به خاطر من ناراحت شده است. دو ساعت مانده به بازی من حتی غذا هم نخوردم. مستقیم به اتاق رفتم، گریه کردم و به مادرم تلفن زدم تا صحبت کنیم. همانجا بود که تصمیم گرفتم از سیتی بروم. او یک مدافع چپ را جای من گذاشت. من از این اتفاق خیلی ناراحت شده بودم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: حتی قبل از این دیدار گرم نکردم. احساس بدی داشتم. پنج دقیقه بعد از اینکه ام‌باپه گل زد، گواردیولا من را صدا زد تا به زمین بروم. من یک پاس گل دادم و یک گل زدم. ما آن بازی را ۲ بر یک بردیم. در مسابقات بعدی فکر می‌کردم بازی کنم ولی باز هم به من بازی نرسید. در آن زمان تصمیم گرفتم بروم. دیگر نمی‌خواستم بمانم. البته این اتفاقات باعث می‌شود تا بازیکن به تکامل برسد و رشد پیدا کند.

ژسوس در ژانویه ۲۰۱۷ با مبلغ ۳۲ میلیون یورو از باشگاه برزیلی پالمیراس به منچسترسیتی پیوست. در آن‌جا او ۹۵ گل در ۲۳۶ بازی به ثمر رسانده بود. او با منچسترسیتی چهار بار قهرمان انگلیس شد، سه بار جام اتحادیه و یک بار جام حذفی را به دست آورد ولی وقتی سیتی، ارلینگ هالند را به خدمت گرفت، ژسوس تصمیم به رفتن از این تیم گرفت و راهی تیم آرسنال شد.

توپچی‌ها برای این بازیکن برزیلی ۴۵ میلیون پوند پرداخت کرده‌اند و او تا ژوئن ۲۰۲۷ قرارداد خواهد داشت. ژسوس یکی از نفراتی بود که همراه برزیل در جام جهانی حضور داشت ولی او در جام جهانی قطر مصدوم شد.

انتهای پیام/