کارشناسی داوری بازی سپاهان و پیکان/ استرس زیاد باعث گرفتگی پای زاهدی فر شد

یدالله سلیمانی گفت: به نظرم بیشترین تاثیرگذاری در بازی سپاهان رخ داد چرا که داور مسابقه تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ یدالله سلیمانی کارشناس داوری  درباره قضاوت وحید کاظمی در  بازی سپاهان و پیکان اظهار کرد: در این بازی ۲، ۳ صحنه خطا رخ داد که قضاوت وحید کاظمی زمانی که بازی صفر بر صفر بود تاثیرگذار بود. پنالتی که این داور برای سپاهان گرفت و منجر به گل اول این تیم شد، با توجه به تصاویری که دیدیم مدافع پیکان خطایی بر روی زکی پور مهاجم سپاهان انجام نداد و به نظرم زکی پور توانست با زرنگی  از داور پنالتی بگیرد. برخورد‌های شانه به شانه و جدال با توپ در همه بازی‌ها وجود دارد، اما مهاجم سپاهان توانست داور را مجاب کند تا پنالتی بگیرد.

او ادامه داد: اخراج تمیروف هم برای وحید کاظمی داور مسابقه دردسر ساز شد. این مهاجم خطایی بیرون از مستطیل سبز کرد و با یک ضربه به پشت پای بازیکن سپاهان زد و به درستی داور مسابقه به او اخطار داد، اما در ادامه درگیری‌ها ادامه یافت. به نظرم کاظمی سخت گیرانه کارت به تمیروف داد. کاظمی ظرف ۴، ۵ ثانیه ۲ کارت زرد به تمیروف داد و نقشه تیم پیکان را به هم ریخت، اما او می‌توانست صحنه را مدیریت کند و اشتباه کرد.

انتهای پیام/