کارشناس حقوقی فوتبال خیال هواداران استقلال را راحت کرد + جزئیات

رسول باختر کارشناس حقوقی فوتبال گفت : در چنین شرایطی ابعاد پرونده و جرایم سنگین‌تر بوده و در بعد بین‌المللی بررسی می‌شود اما اینکه گفته می‌شود استقلال به یک رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد درست نیست و جریمه‌ای از این باب متوجه کل باشگاه نخواهد بود.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ هرویه میلیچ بازیکن پیشین استقلال برای اثبات ادعای اخیر مدیر برنامه‌اش در رابطه با جعلی بودن سند واریز پول به حساب وی وکیل گرفته و قرار است از مجاری قانونی شکایت تازه‌ای را به فیفا ارائه بدهد. در همین خصوص شایعاتی مطرح شده که در صورت اثبات این ماجرا استقلال به یک رده پائین‌تر سقوط خواهد کرد.

رسول باختر در واکنش به این موضوع گفت:در ابتدا باید دید این مساله حقیقت دارد یا خیر و بعد در خصوص آن اظهار نظر کرد اما در کل و در چنین پرونده‌هایی باید دید بازیکن داخلی است یا خارجی. اگر ماهیت موضوع ثابت شود و بازیکن داخلی باشد پرونده در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران بررسی و بر اساس قانون جرایم نقدی برای باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد:از سوی دیگر اگر فرد خاطی مشخص شود که جرایم خود را خواهد داشت که می‌تواند دست‌کم یک سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی را به‌همراه داشته باشد و در غیر این صورت آن جرایم برای مسوولان وقت در نظر گرفته می‌شود.

باختر با اشاره به اینکه اگر بازیکن مورد نظر خارجی باشد،‌ تاکید کرد:در چنین شرایطی ابعاد پرونده و جرایم سنگین‌تر بوده و در بعد بین‌المللی بررسی می‌شود اما اینکه گفته می‌شود استقلال به یک رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد درست نیست و جریمه‌ای از این باب متوجه کل باشگاه نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شکایت باشگاه استقلال مربی پرسپولیسی را محکوم کرد
جریمه سنگین در انتظار باشگاه استقلال؟ /خطر کسر امتیاز از سوی فیفا
مشکل جدید استقلال و ریکاردو ساپینتو در آستانه دربی

انتهای پیام/