کارشناس داوری بازی استقلال و نساجی

حیدر سلیمانی، در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و نساجی از هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: موعود بنیادی‌فر قضاوت خوبی را داشت و با توجه به جوی که اخیرا علیه داوران ایجاد شده، جز این از او انتظار نمی‌رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حیدر سلیمانی، در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال ونساجی از هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: موعود بنیادی‌فر قضاوت خوبی را داشت و با توجه به جوی که اخیرا علیه داوران ایجاد شده، جز این از او انتظار نمی‌رفت.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: در این بازی دو صحنه داوری مهم وجود داشت؛ در دقیقه ۵۶ بازی دو مدافع نساجی اقدام به دفع توپ کردند. در این صحنه یکی از بازیکنان نساجی به توپ ضربه محکمی را زد که در ادامه به دست یار هم تیمی او در محوطه جریمه برخورد کرد. داور به درستی دستور به ادامه بازی داد چون هم فاصله توپ با دست مدافع نساجی کم بود و هم اینکه شدت توپ آنقدر زیاد بود که او فرصت و امکان خارج کردن دستش از مسیر توپ را نداشت. داور در این صحنه نزدیک به توپ بود و به خوبی آن را دید. اخطارهای متعدد داور در این بازی به دلیل شدت ضربه یا جلوگیری از حملات دداده شد که درست بودند.

بیشتر بخوانید :
تکذیب شایعه اختلاف دو بازیکن استقلال+ عکس
قائدی: از هواداران استقلال بابت از دست دادن پنالتی عذرخواهی می‌کنم
شجاعیان: استقلال برای وعده‌های غذایی هم مشکل دارد

انتهای پیام/