کارشناس فیفا: شکایت النصر از پرسپولیس جدی نبوده است

جای تاسف دارد وقتی می‌بینیم یک رسانه ایرانی برای پیگیری پرونده به‌دنبال مسئول سابق فدراسیون فوتبال عربستان می‌رود. من نمی‌دانم اگر این کار آب به آسیاب دشمن ریختن نیست، پس چیست؟!

یکی از کارشناسان فیفا گفت : مشکل اینجاست که منبع خبری‌مان می‌شود یک خبرنگار عرب‌زبان. باعث تاسف است که رسانه ایرانی برای پیگیری پرونده به‌دنبال مسئول سابق فدراسیون فوتبال عربستان می‌رودازنظر من بحث شکایت النصر از پرسپولیس چندان جدی و خطرآفرین نبوده و تنها رسانه‌ها آن را بزرگ کرده‌اند.

طوری خبر را میگویند انگار دبیر کل گفته است

وی افزود : یکی دیگر از مشکلات ما این است که می‌رویم و منبع خبری‌مان را یک خبرنگار عرب‌زبان قرار می‌دهیم و طوری آن را منعکس می‌کنیم که همه تصور می‌کنند این حرف را دبیرکل AFC زده است. این درست مثل آن است که آنها بیایند و روی توئیت یک خبرنگار ایرانی حکم صادر کنند و جو به‌راه بیندازند. در هرصورت بعد از محرومیت آل‌کثیر ما در سطوح مختلف فوتبال و رسانه به تصمیم‌گیرندگان AFC تاخته‌ایم و طبیعی است اگر آنها حالا بخواهند، می‌توانند بابت آن همه توهین و حرفی که از ما شنیده‌اند، کمی قلقلک‌مان بدهند.

مگر پنجره منزل است که باز و بسته شود

این کارشناس در پایان گفت : وگرنه همه می‌دانند که پنجره نقل‌وانتقالاتی یک اتفاق سیستمی است و پنجره منزل نیست که هروقت خواستند آن را باز کنند و هر زمان سردشان شد ببندند! در پنجره‌های TMS یا یک قرارداد اکسپت می‌شود یا نمی‌شود و چیزی مابین این دو نداریم. جای تاسف دارد وقتی می‌بینیم یک رسانه ایرانی برای پیگیری پرونده به‌دنبال مسئول سابق فدراسیون فوتبال عربستان می‌رود. من نمی‌دانم اگر این کار آب به آسیاب دشمن ریختن نیست، پس چیست؟!

انتهای پیام/