کارشکنی فرانسوی ها برای صدور روادید کاراته کار ها

در شرایطی که مسابقات اوپن پاریس از امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه به میزبانی فرانسه آغاز شده است که کاراته‌کا‌های اعزامی به این رقابت‌ها به دلیل عدم حضور روادید از سوی سفارت این کشور فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، سجاد گنج‌زاده، مهدی خدابخشی و صالح اباذری سه کاراته‌کای کشورمان هستند که به دلیل داشتن ویزای مولتی راهی فرانسه شدند، اما بهمن عسگری، محمود و مرتضی نعمتی، ابراهیم حسن بیگی، علی صفدری، مهدی شهگل، گلشن اسدی، علی‌اصغر آسیاولی، مهدی‌زاده کاراته‌کای ایرانی هستند که قصد شرکت کردن در مسابقات اوپن فرانسه را داشتند که با کارشکنی سفارت فرانسه فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند.

لازم به ذکر است دو سال است که فرانسه دیگر لیگ‌های جهانی را برگزار نمی‌کند و مثل گذشته مسابقات اوپن پاریس را برگزار می‌کند. نفرات اعزامی به این مسابقات به صورت شخصی برای حفظ آمادگی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند و اعزام‌ها به صورت تیم ملی نیست.

سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، علی کتیرایی سرمربی تیم ملی امید‌ها و حسن روحانی از قهرمانان سابق نیز برای حضور در این رقابت‌ها به دلیل عدم دریافت روادید فرصت حضور در مسابقات را از دست دادند.

انتهای پیام/