کارلوس کی‌روش: مهدی تاج دروغ می‌گوید

سرمربی سابق تیم فوتبال ایران معتقد است مهدی تاج دروغ می‌گوید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کی‌روش گفت: مهدی تاج عوام فریبی می‌کند تا از اشتباهات و مسئولیت‌هایش شانه خالی کرده و فرار کند. این موضوع ربطی به محدود شدن انتقال بانکی ندارد، بلکه به این خاطر است که رئیس فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند به گفته‌ها و شخصیت خود وفادار بماند.

در زندگی حرفه‌ای من تنها درباره کیفیت کارم فکر می‌کنم تا دوران حضور در جام جهانی. ما برای هواداران ایرانی جنگیدیم و کار کردیم. برای مردم. پیام من برای این مردم این است که من نهایت احساس غرور را دارم. من به دیگران بی توجه هستم و متأسفم که باعث حسادت آنها شدم.

عده‌ای با اتهامات کثیف، دروغ و اشتباه به ما حمله کردند و فدراسیون فوتبال اقدامی برای حمایت از ما نکرد. سوال این است، شما می‌دانید آنها چه کسانی هستند. متأسفانه بعضی رسانه‌ها در ایران جرأت این را ندارند که ماسک شأن را از صورت بردارند و آنها نیز از این افراد حمایت کردند. آنها مدام تبلیغات منفی خودشان را ادامه دادند. هواداران ایرانی البته نشان دادند که احمق نیستند و حقیقت را می‌دانند. مهم نیست چطور.

بین منتقدان و دشمنان تیم ملی تفاوت وجود دارد. وقتی ما به کمک نیاز داشتیم آنها کجا بودند. وقتی به حمایت‌های مالی، لوازم، بازی‌های دوستانه. کمپ تمرینی نیاز داشتیم، کجا بودند.

بیشتر بخوانید:

واکنش کی روش به شایعات مصری ها/اتهامات تکذیب شد
خداداد عزیزی:بازگشت کی روش یعنی مستعمره پرتغال شویم
کی روش آماده همکاری با تیم ملی ایران است

انتهای پیام/