کارلو آنچلوتی در نشست خبری مراسم معارفه: رابطه خوبی با رونالدو دارم

من علاقه زیادی به کریستیانو دارم اما دوست ندارم در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت کنم. او با یوونتوس قرارداد دارد و این کار درست نیست اما من رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کارلو آنچلوتی سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری گفت:

1-احتمال ماندن سرخیو راموس؟ او بازیکن بسیار مهم و ضروری برای رئال مادرید است. خبر دارم او با باشگاه در ارتباط است، اما من جزئیات بیشتری نمی دانم. وقتی ملاقات کردیم می توانیم واضح تر صحبت کنیم.

2-احتمال جذب کیلیان امباپه؟ من معتقدم که حضور بازیکنان با کیفیت فرصت های بیشتری برای موفقیت به شما می دهند. داشتن ترکیب متعادل مهم است در ادامه تردیدی نیست که بازیکنان خوب شرایط را برای موفقیت بهتر می کنند.

3-آینده گرت بیل؟ گرت بیل فصل قبل زیاد بازی زیادی نکرده و فرصت فراوانی در لیگ برتر نداشته، اما او هنگام حضور در ترکیب گل های زیادی را به ثمر رسانده است. او به رئال مادرید باز می گردد و من بیل را خیلی خوب می شناسم. با داشتن انگیزه، شک ندارم او می تواند یک فصل عالی داشته باشد.

4-آینده ادن هازارد؟ او بازیکن برجسته ای است که به خاطر مصدومیت با مشکلاتی روبرو شده است اما من فکر می کنم که هازارد قصد دارد سال خوبی در پیش داشته باشد.

5- احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو؟ من علاقه زیادی به کریستیانو دارم اما دوست ندارم در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر صحبت کنم. او با یوونتوس قرارداد دارد و این کار درست نیست اما من رابطه بسیار خوبی با رونالدو دارم.

بیشتر بخوایند:
کارلو آنچلوتی در آستانه هدایت رئال مادرید
آنچلوتی: واقعا خوشحالم که مقابل هواداران مان برنده شدیم
علی دایی در کنار آنچلوتی

انتهای پیام /