کارگزار اعظم گماشته ی سلطان مسعود!

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اصرار دارد که کارگزار سابق پرسپولیس کماکان در این تیم به کار خودش ادامه دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،کارگزار باشگاه پرسپولیس این روز ها به معضل اصلی این باشگاه تبدیل شده است . حمایت یکی از مدیران از شرکتی جدید که پیش قدم شده و قرار است در اولین گام بدهی برانکو را پرداخت کند و شرکت سابق که مد نظر وزارت ورزش و جوانان است.

مجموعه مطلب فوق امروزدر رسانه ها منتشر شد و منشا آن ابوالفضل امان الله مدیر رسانه ای برکنار شده این باشگاه بود که بعد از انتشار پستی در توئیتر از سمت خود برکنار شد.

وزارت ورزش گماشته ی خود را می خواهد

گفته می شود در قرارداد سابق باشگاه پرسپولیس با این کارگزار سود چندانی دست باشگاه را نگرفته است و به برخی تعهدات عمل نشده ضمن اینکه این قرارداد بوی فساد می دهد.

جدال 5 +1 به سود کارگزار سابق

از همه مهمتر شنیده ها حاکیست که وزیر ورزش و جوان برای عقد قرارداد با این شرکت پرسپولیس را مجاب کرده است اما هنوز دلیلی برای این تصمیم مسعود سلطانی فر مشخص نشده است اما مدیر رسانه ای برکنار شده معتقد است احتمال مراوداتی در این ماجرا وجود دارد.

یکی از اعضای هیئت مدیره اما برای توافق با شرکت دیگری آماده بود اما زور این فرد به بقیه اعضا که این روز ها پیمان شده اند نرسید و احتمالا همان کارگزار دوباره با باشگاه پرسپولیس قرارداد می بندد.

انتهای پیام/