کاسترو: مقابل تیم قدرتمندی به پیروزی رسیدیم

لوئیس کاسترو از قدرت پرسپولیس تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه،  النصر  در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در تهران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس ایران به پیروزی رسید. لوئیس کاسترو، سرمربی النصر در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما مقابل یک تیم خوب نتیجه خوبی کسب کردیم و مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس به پیروزی رسیدیم. حالا برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

سرمربی النصر در واکنش به حضور در این بازی بدون تمرین در ورزشگاه آزادی بیان کرد: این روزها در دنیای فوتبال به خاطر فشردگی بازی‌ها شرایطی به وجود می‌آید که تصمیم بهتر این است که به شکل دیگری تمرینات را انجام دهیم. النصر ۱۲ ملی‌پوش دارد و تصمیمی که گرفتیم بهترین تصمیم ممکن بود.

کاسترو در ادامه درباره سفرش به ایران و نیز گل نزدن رونالدو مقابل پرسپولیس بیان کرد: خوشحالم که به ایران آمدم و ناراحتم که امشب می‌روم. نکات خوب و مثبتی درباره ایران شنیدم و آرزوی بهترین‌ها را دارم. از استقبالی که از ما شد بسیار خوشحالم. درباره رونالدو باید بگویم که مثل باقی بازیکنان است. او تمام تلاشش را کرد و با اینکه بهترین فرمش را داشت، نتوانست گل‌زنی کند. حضور رونالدو و نحوه بازی کردنش به النصر کمک کرد که دو گل بزنیم.

انتهای پیام/